Режисер Crazy Frog створив захопливий фільм про подорож Сонячною системою

Натхнення може надходити в найрізноманітніших формах. Але однією з найпотужніших і найзахопливіших із них є мистецтво. Відео, в усьому своєму розмаїтті — від 5-секундних TikTok-роликів до багатогодинних художніх фільмів, — наразі вважається однією з найпомітніших форм розваг у сучасному житті. Саме в цьому мистецтво відкриває для нас найглибші ідеї та можливості надихнути людей.

Недавно у світі мистецтва з’явився новий герой, талановитий режисер і відеограф. Ерік Вернквіст, відомий раніше як творець культового мему Crazy Frog наприкінці 2000-х, різко змінив свій творчий курс і віддав перевагу космічним темам. Один із його останніх шедеврів — короткометражний фільм One Revolution Per Minute, створений та спродюсований ним, — є яскравим прикладом його нового напряму.

Цей відомий аніматор привертає увагу своєю творчістю, яка надихає до роздумів над космічними просторами та можливостями їхнього вивчення. Фільм розповідає історію космічної станції SSPO Esperanta, яка подорожує різними частинами нашої Сонячної системи. Esperanta була спроєктована як щось більше, ніж просто станція. Автор описує її як готель або круїзний лайнер для космосу. У різних частинах фільму глядачі можуть помітити дзеркальні стіни та розкішні вітальні, створені у неймовірно захопливих деталях.

One Revolution Per Minute
Космічна станція SSPO Esperanta з короткометражного фільму One Revolution Per Minute. Ілюстрація: Ерік Вернквіст

Один із найсильніших аспектів цього фільму — чудові візуальні ефекти. Уявіть собі миттєве знімкування, коли в кадр потрапляє людина, і після кількох переглядів ви так і не можете визначити, чи це справжня людина, чи всього лише графічна вигадка. Краєвиди різних космічних об’єктів, включаючи Марс і Сатурн, вражають своєю красою та деталізацією.

Світи, де ми колись будемо

Звісно, ніщо не ідеальне, і в цьому фільмі також можна виявити фізичні неточності. Одна з них пов’язана з обертанням зовнішніх об’єктів, що не відповідає законам гравітації й руху предметів у космосі. Проте відсутність реалізму легко компенсується загальним враженням, яке залишається від цього фільму, бо він змушує вас перенестися в об’єктивно інший світ.

Нагадаємо, що цей фільм надає змогу пригадати інше видовище, яке вразило спільноту кілька років тому — Wanderers. Ця документальна стрічка, озвучена видатним астрономом Карлом Саганом, розповідає про дослідження Всесвіту. Варто зазначити, що її режисером також є Ерік Вернквіст. Тож можна сміливо стверджувати, що він став одним із найвеличніших режисерів-натхненників для всіх, хто цікавиться космічними дослідженнями. Нехай він продовжує свої подорожі до «пам’яток, які він хотів би побачити з місць, де він ніколи не буде».

Раніше ми розповідали про те, що на нас чекає у майбутньому.

За матеріалами universetoday.com.