NASA побудує гамма-телескоп для вивчення життєвого циклу зір

NASA обрала проєкт нового космічного телескопа, що буде реалізований у межах програми Small Explorers, яка, у свою чергу, є частиною програми Astrophysics Explorers. Організація відбирає для реалізації проєкти апаратів малого цінового діапазону,

DART доставлений до місця запуску

Вантажний контейнер, всередині якого розташований космічний апарат DART (Double Asteroid Redirection Test), успішно доставили на космодром бази ВПС США Ванденберг. Найближчим часом інженери заправлять зонд, після чого приступлять до його встановлення на

Південнокорейська ракета не змогла вивести вантаж на орбіту

21 жовтня Південна Корея здійснила перше орбітальне випробування ракети-носія власного виробництва «Нурі». Спочатку з’явилася інформація про успішний пуск, проте згодом президент Південної Кореї Мун Чже Ін повідомив, що ракеті все ж не
Південнокорейська ракета не змогла вивести вантаж на орбіту

NASA розповіла про стан зонда Lucy

16 жовтня NASA відправила у космос апарат Lucy, призначений для вивчення троянських астероїдів Юпітеру. Однак новина про успішний запуск зонда була затьмарена повідомленням про неповне розгортання однієї з його сонячних батарей. Оскільки
NASA розповіла про стан зонда Lucy

Зроблено в космосі. Як «надрукувати» супутник на орбіті

Усі, хто хоч трохи цікавиться астрономією, напевно, чули про епопею космічного телескопа Джеймса Вебба (James Webb Space Telescope — JWST). Надзвичайно дорога обсерваторія мала відправитися в космос ще вісім років тому, але
Зроблено в космосі. Як «надрукувати» супутник на орбіті