Зроблено в космосі. Як «надрукувати» супутник на орбіті

Усі, хто хоч трохи цікавиться астрономією, напевно, чули про епопею космічного телескопа Джеймса Вебба (James Webb Space Telescope — JWST). Надзвичайно дорога обсерваторія мала відправитися в космос ще вісім років тому, але

Hubble сфотографував «зв’язані» галактики

Представлене зображення, отримане телескопом Hubble, демонструє об'єкт далекого космосу, відомий під позначенням Arp 86. Він складається з двох взаємодіючих галактик (NGC 7752 и NGC 7753), розташованих на відстані 220 млн світлових років

Російський військовий супутник зійшов з орбіти через 41 день після запуску

9 вересня з космодрому Плесецьк відбувся пуск ракети «Союз-2.1в», яка вивела на навколоземну орбіту військовий супутник «Космос-2551». Незабаром після запуску було опубліковано повідомлення про те, що з космічним апаратом встановлений і підтримується
Російський військовий супутник зійшов з орбіти через 41 день після запуску

Знайдена екзопланета, що пережила смерть своєї зорі

Використовуючи дані, отримані за допомогою телескопів Keck I та II обсерваторії Мауна Кеа, астрономи підтвердили існування екзопланети в системі MOA-2010-BLG-477 L. Особливість знахідки полягає в тому, що вона обертається довкола білого карлика
Знайдена екзопланета, що пережила смерть своєї зорі

Orion доставили до Будівлі вертикального збирання

Співробітники Космічного центру ім. Кеннеді доставили повністю зібраний і заправлений корабель Orion до Будівлі вертикального збирання на мисі Канаверал. Уже найближчим часом вони почнуть його встановлення на ракету-носій SLS, яка буде запущена
Orion доставили до Будівлі вертикального збирання