Науково-освітній проєкт

Науково-популярний журнал

The Universe. Space. Tech раніше відомий під назвою «Вселенная. Пространство. Время» існує з 2003 року! Всі ці роки редакційна команда сумлінно працювала, щоб іти в ногу з часом. Для нас завжди було важливо радувати вас цікавими космічними новинами та розповідати про загадки Всесвіту.

Місія нашого видання — популяризувати та поглиблювати знання про космос і пов’язані з ним технології серед молоді. Інформуючи про прогрес у космічній індустрії, кар’єрні та освітні можливості у цій сфері, ми сприяємо розвитку нової генерації, орієнтованої на науку та технології.

Наша мрія — стати науково-популярним виданням, на якому зростало б не одне покоління українців. Адже майбутнє — за розвитком технологій, а космос — завжди виклик і неймовірні за своєю складністю завдання.

У 2018 році редакція переживала важкі часи та більше не мала коштів для друку журналів. Ми шукали допомоги у партнерів: астрономічні крамниці, реклама на шпальтах журналу… Це не спрацювало, і було вирішено закрити друковану версію та піти в онлайн.

Але міжнародний бізнесмен Макс Поляков, засновник Noosphere Ventures, допоміг журналу. Макс Поляков — ідеолог Ноосфери та людина, яка прагне змінити уявлення про сучасний космос в Україні, — шукав можливості допомогти журналу в інакший спосіб. Так, у вересні 2018 року, за підтримки компанії EOS, яку він очолює, разом з журналом «Куншт» був надрукований спецвипуск Space. The Universe & Everything українською мовою про дослідження Всесвіту, космічні технології та майбутнє за межами Землі.

Згодом Асоціація Noosphere стала офіційним партнером журналу.  Макс Поляков є ідеологом цієї Асоціації. У 2016 році він запропонував створити її задля того, щоб популяризувати наукові дослідження в підприємницькому середовищі та розвивати екосистему стартапів.

Це відбувається шляхом просвітницьких заходів для молоді на теми космосу, інновацій та робототехніки.

Місія Асоціації Noosphere  використовувати знання, щоб створювати технології для всього людства.

Партнери