Життя в зоряному пологовому будинку (фото)

Група супроводу місії Hubble опублікувала нове неймовірне зображення. Цього разу космічний телескоп зазнімкував регіон активного зореутворення, відомий як G35.2-0.7N.

Регіон активного зореутворення G35.2-0.7N (фото Hubble). Джерело: ESA/Hubble & NASA, R. Fedriani, J. Tan

Регіон G35.2-0.7N розташований на відстані 7200 світлових років від Землі у напрямку до сузір’я Орла. Знімок Hubble демонструє безліч яскравих блакитних зір і щільні газопилові хмари, з яких виходять струмені речовини різних кольорів.

Зорі, що формуються всередині G35.2-0.7N, настільки масивні, що закінчать своє життя у вигляді швидких (за астрономічними масштабами) руйнівних спалахів наднових. Однак навіть у процесі свого формування, вони вже чинять значний вплив на навколишнє середовище. У зображеній на знімку області, ховається принаймні одна новонароджена зоря спектрального класу B. Такі світила посідають друге місце в списку найбільших зір Всесвіту.

Приховане в надрах цього зоряного пологового будинку величезне світило, є джерелом потужних полярних струменів (джетів). Вони проходять через навколишню речовину, збурюючи та іонізуючи її.

На знімку Hubble цей струмінь видно як невелику яскраво-помаранчеву смужку. По суті, це порожнина в пилу, вирізана джетом, що рухається у напрямку до нас. Прорвавшись крізь пиловий кокон, струмінь висвічує протозорю, але пилу ще так багато, що її світло «почервоніло» до вогняно-помаранчевого. Масивна протозоря розташована в найлівішому нижньому кутку цієї порожнини.

Раніше ми розповідали про те, як Hubble зазнімкував туманність Душа.