Епічне повернення з орбіти екіпажу SpaceX Crew-6 показали на відео

Четверо астронавтів місії Crew-6 завершили своє піврічне перебування на Міжнародній космічній станції (МКС) та приземлилися поблизу узбережжя Флориди. Ця подія стала першою посадкою астронавтів на території США з травня 2023 року.

Капсула Crew Dragon із екіпажем Crew-6 покидає МКС
Капсула Crew Dragon з екіпажем Crew-6 залишає МКС. Фото: NASA

NASA транслювала всі ключові моменти цього історичного повернення на Землю. Після відстикування від МКС капсула Crew Dragon почала свій спуск у щільніші шари атмосфери Землі. Кадри з останніх моментів перед приземленням вражають своєю драматичністю.

У першому відео можна побачити, як двигуни космічного корабля Crew Dragon віддаляються від станції. Наступний ролик показує момент, коли капсула Crew Dragon приземлилася у воду поблизу Флориди.

Ця місія SpaceX Crew-6 була вже четвертою в космосі для астронавта Стівена Боуена, який раніше брав участь у місіях шатлів STS-126 у 2008 році, STS-132 у 2010-му та STS-133 у 2011-му. Але це був перший космічний політ для астронавтів Вуді Хобурга, Султана Аль-Неяді та Андрія Федяєва. Аль-Неяді також встановив кілька рекордів, провівши більше часу в космосі, ніж будь-який арабський астронавт до нього, і став першим арабом, який здійснив вихід у відкритий космос.

NASA
Астронавти місії Crew-6. Фото: NASA

Перед поверненням Crew-6 мав можливість провести кілька днів з астронавтами Crew-7 на орбіті, які прибули на МКС на борту іншого корабля SpaceX Crew Dragon 27 серпня.

Нагадаємо, що екіпаж МКС працює на ротаційній основі з листопада 2000 року. Станція продовжуватиме приймати астронавтів до 2030 року, після чого планується її виведення з експлуатації. Ймовірно, до того часу на орбіті вже буде побудована щонайменше одна приватна космічна станція, яка продовжить розвивати космос для майбутніх поколінь.

Четверо астронавтів місії Crew-6
Четверо астронавтів місії Crew-6. Фото: NASA

NASA також опублікувала підбірку світлин місії Crew-6 на своїй офіційній сторінці в Flickr.

Раніше ми повідомляли про те, як перший приватний вихід у відкритий космос перенесуть на 2024 рік.