Запуск NASA Crew-6 до МКС раптово відклали

Після перевірки готовності до польоту у вівторок NASA і SpaceX вирішили відкласти запуск Crew-6 до Міжнародної космічної станції приблизно на 24 години. За словами офіційних осіб, додатковий час дозволить стартовому персоналу вирішити деякі відносно незначні проблеми з ракетою-носієм.

Члени екіпажу NASA SpaceX Crew-6

Спершу планувалося, що старт з Космічного центру Кеннеді у Флориді ракети SpaceX Falcon 9 і Crew Dragon із чотирма астронавтами відбудеться рано вранці в неділю. Але запуск перенесли на понеділок, 27 лютого.

Crew-6 складається з астронавтів NASA Стівена Боуена та Уоррена Хобурга, а також астронавта Об’єднаних Арабських Еміратів Султана Алнеяді та космонавта «Роскосмосу» Андрія Федяєва. Ця місія стане четвертим космічним польотом для Боуена, який літав на Space Shuttle STS-126 у 2008-му, STS-132 у 2010-му та STS-133 у 2011 році. Для Хобурга, Альнеяді та Федяєва це буде перша подорож на орбіту. Це також перший політ SpaceX з екіпажем із жовтня 2022 року.

Члени екіпажу NASA SpaceX Crew-6
Члени екіпажу NASA SpaceX Crew-6 у Космічному центрі Кеннеді 21 лютого 2023 року. Зліва направо: космонавт «Роскосмосу» Андрій Федяєв, астронавт ОАЕ Султан Алнеяді та астронавти NASA Воррен Хобург і Стівен Боуен. Фото: NASA/Кім Шифлетт

Екіпаж полетить на борту космічного корабля SpaceX Crew Dragon Endeavour, який досягне Міжнародної космічної станції (МКС) приблизно через 24 години. NASA також транслюватиме весь процес онлайн — від наземних підготувань аж до прибуття, стикування та зустрічі нового екіпажу на орбіті.

Перебування Crew-6 на борту МКС триватиме приблизно шість місяців, протягом яких астронавти працюватимуть над низкою наукових експериментів в умовах мікрогравітації, виходитимуть у відкритий космос, щоб підтримувати та модернізувати орбітальний форпост, а також візьмуть тайм-аут, щоб насолодитися неймовірними пейзажами на висоті в 400 км над Землею.

Раніше ми повідомляли про те, як космонавти опинились у пастці на МКС через пошкоджений «Союз».