NASA та SpaceX показали епічний трейлер місії Crew-7: відео

NASA та компанія SpaceX спільно наближаються до важливого моменту — запуску чотирьох астронавтів на Міжнародну космічну станцію (МКС) в межах місії Crew-7. Ця подія запланована на 25 серпня. Астронавти практично готові до відправлення.

Важливий крок у підготовці до запуску був зроблений у понеділок. Аерокосмічна адміністрація поділилася доволі цікавим відеороликом, який відображає підготовчі процеси перед запуском. Ви можете переглянути це відео нижче.

Екіпаж Crew-7, спільно керований NASA та SpaceX, складається з астронавтів різних країн: американки Джасмін Могбелі з NASA, Андреаса Могенсена з Європейського космічного агентства (ESA), Сатоші Фурукави з Японського агентства аерокосмічних досліджень (JAXA) і Костянтина Борисова з російського космічного агентства «Роскосмос».

У неділю ця міжнародна команда астронавтів залишила базу NASA в Х’юстоні після кількох місяців інтенсивних тренувань та вирушила до Космічного центру Кеннеді у Флориді, де проходила підготовку до майбутнього польоту в космос.

Четверо астронавтів стартуватимуть на борту космічного корабля SpaceX Crew Dragon під назвою Endurance. Його виведе на орбіту ракета-носій Falcon 9. Вони будуть проживати та працювати на МКС протягом наступних шести місяців, перебуваючи на висоті приблизно 400 км над Землею.

Запуск відбудеться зі стартового комплексу 39А Космічного центру NASA імені Кеннеді. Наступного дня, 26 серпня, корабель Dragon має пристикуватись до орбітального форпосту.

Цей запуск входить у межі програми комерційних екіпажів NASA. Це буде восьмий політ за допомогою космічного корабля SpaceX Dragon. Також це вже сьома місія з обміну екіпажу на космічній станції NASA з 2020 року. Місія також буде першою для NASA після польоту Crew-6 у лютому і першою з командою після місії Ax-2, яка відбулася три місяці тому і доставила чотирьох приватних осіб на МКС для короткострокового перебування.

Раніше ми повідомляли про те, як місія Crew-7 раптово була відтермінована на пізніший строк.