Місія Crew-7 раптово була відтермінована на пізніший строк

NASA і SpaceX тепер планують запустити місію Crew-7 до Міжнародної космічної станції (МКС) 25 серпня. Агенція сподівалася на запуск 17 серпня, але нещодавні зміни у розкладі кількох інших місій NASA, що вилітають з Космічного центру імені Кеннеді у Флориді, змусили команду перенести дату. Через несприятливі погодні умови Crew-7 ще має додаткові можливості для запуску 26 та 27 серпня.

Crew-7
Чотири астронавти Crew-7 позують у скафандрах перед майбутнім польотом до МКС. Фото: SpaceX

Для запуску місія Crew-7 буде використовувати надійну багаторазову ракету SpaceX Falcon 9 та капсулу Crew Dragon під назвою Endurance, яка вже раніше успішно доставляла астронавтів на орбітальний аванпост під час місій NASA SpaceX Crew-3 та Crew-5.

Екіпаж місії Crew-7 складатиметься з чотирьох астронавтів: Жасмін Могбелі зі США, Андреас Могенсен з Данії від Європейського космічного агентства, Сатоші Фурукава з Японського агентства аерокосмічних досліджень та Костянтина Борисова з «Роскосмосу».

Після запуску екіпаж досягне МКС на наступний день і протягом шести місяців житиме та працюватиме на борту орбітального аванпосту на висоті близько 400 км над поверхнею Землі.

Crew Dragon на ракеті Falcon 9
Crew Dragon на ракеті Falcon 9. Фото: NASA

SpaceX забезпечить пряму трансляцію ключових етапів запуску та прибуття екіпажу на МКС.

Місія Crew-7 буде першим пілотованим запуском NASA після Crew-6 у лютому. Зазначимо, що у травні NASA також дотримувалася запуску приватних осіб у межах місії Ax-2 на МКС.

Співпраця зі SpaceX та розробка їхньої багаторазової системи космічних польотів дозволили NASA відновити пілотовані запуски з американської землі в 2020 році (після завершення програми Space Shuttle в 2011 році агенція залежала від російських ракет та космічних кораблів).

Зараз 9 із 10 пілотованих місій SpaceX використовують Crew Dragon для доставлення астронавтів на МКС, а одна місія використовувала модифіковану версію зі скляним куполом для перевезення чотирьох приватних осіб на навколоземну орбіту.

Раніше ми повідомляли про те, що SpaceX вдосконалить Crew Dragon після інциденту з «Союзом».