Стартап Vast купив компанію Launcher та планує підкорювати орбіту Землі

Стартап Vast, який минулого року оголосив, що будуватиме велику космічну станцію, де за допомогою обертання створить штучну гравітацію, купив компанію Launcher. Остання відома як розробник космічного буксира Orbiter.

Vast продовжить розробку космічного буксиру Orbiter
Апарат Orbiter, який розробляє Launcher. Джерело: Vast

Vast купила розробника космічних буксирів

Представники компанії Vast, яка займається розробкою космічної станції, оголосили 21 лютого про купівлю Launcher. Остання здійснює послуги з запуску та розміщення комерційних вантажів на орбіті Землі. Сума угоди не розголошується.

Обидві компанії розташовані у Південній Каліфорнії та невдовзі переїдуть на один і той самий об’єкт. Launcher відомі насамперед як розробники космічного буксира для супутників Orbiter. Минулого року він був успішно запущений в космос у межах місії Transporter-6. Але неможливість розгорнути антену GPS не дозволила апарату правильно зорієнтуватися та почати виробляти енергію для виконання програми.

Попри це, засновник Vast Джед Маккалеб вражений тим, що вони зробили, маючи дуже невелику команду. За його словами, перемовини про купівлю розпочалися ще 9 місяців тому і завершилися тільки зараз.

Тепер очікується, що 80 членів команди Launcher приєднаються до 40 людей, які працюють у Vast, а очолить їх засновник та голова першої компанії Макс Хаот. До кінця року планується запуск ще двох апаратів, аналогічних першому Orbiter.

Будівництво космічної станції

Але Vast скоріше за все зацікавлена у продовженні іншого проєкту, розпочатого Launcher, — розробці двигуна E-2. Відповідно до заяв представників компаній, на сьогодні це найпотужніший керосиновий ракетний рушій у США.

Сама Vast стала відомою у вересні минулого року, коли її засновник Джед Маккалеб оголосив, що компанія будуватиме велику космічну станцію, на якій за допомогою обертання створюватиметься штучна сила тяжіння.

Подібні проєкти існують уже кілька десятиліть, однак за їхню реалізацію поки що не бралися навіть космічні агенції великих країн. Тож дуже дивно, що цю задачу перед собою поставив Маккалеб, який став мільярдером завдяки операціям із криптовалютою і досі космосом не займався.

Проте Vast, яка фінансується ним із власної кишені, вже проводить дослідження у галузі систем життєзабезпечення та двигунів для орієнтації станції. Тож розробки Launcher справді можуть стати їм у пригоді.

За матеріалами Spacenews.com.