Asteroid Launcher дозволяє скинути астероїд на москву

Професійний розробник Ніл Агарвал знаменитий своїми абсурдними та кумедними сайтами. Днями він презентував свою нову розробку — Asteroid Launcher. Цей жартівливий сайт дозволяє зімітувати влучання астероїда у будь-яку точку на Землі. Ми вже здогадуємось, яке місто ви оберете для експерименту.

Цікаві досліди із Asteroid Launcher
Цікаві досліди з Asteroid Launcher

Asteroid Launcher дозволяє обрати розмір астероїда, його склад, швидкість падіння та кут, під яким буде завданий удар по поверхні. За замовчуванням використовується залізний астероїд з діаметром 500 м, швидкістю падіння 17 км/с та кутом зіткнення у 45 градусів. На основі вхідних даних відображається чудова анімація зіткнення астероїда, що супроводжується яскравим спалахом, схожим на ядерний вибух, і подальшим утворенням кратера після зіткнення. Збільшуючи карту, можна навіть побачити, де на ній межа кратера.

Розмір кратеру від удару кілометрового астероїду на місці москви
Розмір кратера від удару кілометрового астероїда на місці москви. Фото: Asteroid Launcher

Навіть більше, у крайній правій вкладці можна дізнатися детальну інформацію про результати зіткнення метеорита: кількість жертв у момент удару та від ударної хвилі, потужність вибуху у тротиловому еквіваленті, гучність звуку, відстань руйнування будинків, швидкість вітру та кількість жертв від зворотної аеродинамічної хвилі, а також магнітуду супутнього землетрусу. Всі моделі супроводжуються анімаціями пожеж, землетрусів та ударної хвилі. Спробуйте самі, це дуже повчально.

На прикладі москви

Як експеримент ми обрали залізний астероїд діаметром 1 км, який ударив по москві зі швидкістю 31 км/с під кутом 35 градусів. Під час зіткнення утворилась би вогняна куля діаметром 46 км. Жар від вогняної кулі зміг би спалити все у радіусі 378 км. Потужність такого вибуху склала б 359 гігатонн у тротиловому еквіваленті. Для порівняння, вся ядерна зброя на Землі утворила би вибух силою лише в одну гігатонну.

Мапа вогняної кулі над москвою та радіус дії високої температури від місця падіння
Карта радіуса впливу високої температури від місця падіння астероїда. Фото: Asteroid Launcher

Наслідки такого зіткнення були б украй жахливими. Гучність вибуху склала б 247 децибелів, швидкість ударної хвилі — 5 км/с. Падіння астероїда викликало б землетрус магнітудою у 8,2 бала, який відчувався б у радіусі 449 км. Після вибуху на місці міста утворився би кратер діаметром 23 км і глибиною 752 м. Від вибуху загинуло б приблизно 8,2 млн людей.

Найцікавіше те, що, за статистикою, подібні зіткнення трапляються приблизно раз на 2,4 млн років.

Раніше ми повідомляли, як астероїд, що вбив динозаврів, знищив життя на Землі за два роки.