Астронавти МКС показали приголомшливі знімки Землі з космосу

Астронавти, які працюють на борту Міжнародної космічної станції (МКС), вкотре продемонстрували свої творчі навички у знімкуванні. Цього тижня троє членів екіпажу опублікували дивовижні зображення Землі з космосу.

Земля із космосу
Автор світлини — Томас Песке. Джерело: EKA

Насамперед це приголомшлива робота Томаса Песке — французького астронавта, одного з найкращих космічних фотографів останніх років. Світлина нагадує картину маслом, неначе її намалював Ван Гог. Песке зробив знімок над Австралією з висоти 400 км.

Меган МакАртур Земля із Космосу
Авторка знімкування — Меган МакАртур. Джерело: ESA

Світлина вище демонструє приголомшливий краєвид Сан-Франциско та Фараллонової затоки. В центрі кадру також помітний легендарний міст «Золоті Ворота». Нижче можна роздивитися знаменитий острів Алькатрас. Цю фотографію зробила астронавтка NASA Меган МакАртур.

А тепер подивіться на це сюрреалістичне зображення, опубліковане астронавтом NASA Шейном Кімбро.

Круги на полях
Автор знімку — Шейн Кімбро. Джерело: ESA

Ні, це не розсип гігантських компакт-дисків або якесь незрозуміле явище кілець на полях. Це ділянка сільськогосподарських угідь у США, де використовується спринклерне зрошення. Процес, відомий як «кругове зрошення», зрештою призводить до утворення круглих симетричних форм, видимих із космосу.

Попри чудову точку огляду високо над Землею, зробити дивовижні світлини з космічної станції не так просто, як здається на перший погляд. Астронавти на борту МКС працюють над науковим експериментами чи займаються іншими завданнями. На відпочинок у них залишається не так багато часу, а спостерігати за Землею з камерою в руках — ще менше. Тому кожен знімок особливо цінний, адже він зроблений у вкрай обмежений часовий проміжок.

За матеріалами Digital Trends