Потенційно небезпечний астероїд 2006 QV89 зблизиться із Землею 9 вересня

Наука

Європейське космічне агентство (ESA) опублікувало на своєму сайті список астероїдів, що становлять найбільшу потенційну небезпеку для нашої планети. До нього увійшли 870 об’єктів, що мають відмінну від нуля можливість зіткнення з Землею в найближчі сто років

Навколоземний астероїд, яким його бачить художник. Джерело: Science, NASA & Satellites

Четверте місце у цьому списку займає астероїд 2006 QV89, який вкотре зблизиться із Землею 9 вересня поточного року. Результати моделювання його орбіти говорять про те, що він пройде на відстані 6,7 млн. км. Водночас не виключається і невелика ймовірність зіткнення з ним – на даний момент вона оцінюється як 1 до 7299.

За словами експертів, точну оцінку вони зможуть дати в липні, коли астероїд підійде до Землі досить близько, щоб краще визначити його орбітальні характеристики. За попередніми даними, 2006 QV89 відноситься до групи “аполлонів”. Його розмір становить близько 40 м – це трохи менше тіла, яке утворило знаменитий кратер Беррінджер в Аризоні.

Щодо першого місця у списку ESA, то зараз його займає астероїд 2010 RF12. Існує 6% ймовірність того, що в 2095 р. він зіткнеться з Землею. На щастя, діаметр цього об’єкта становить всього 7-9 м. Це означає, що у разі «прямого влучення» він, швидше за все, вибухне у верхніх шарах атмосфери без шкоди для земної поверхні.