Секретний російський супутник зійшов з орбіти через 19 днів після запуску

Секретний російський апарат «Космос-2555» зійшов з орбіти та згорів в атмосфері 17 травня, тобто через 19 днів після свого запуску. Про це повідомляє низка супутникових споттерів.

Орбіта  «Космосу-2555»
Зниження орбіти супутника «Космос-2555». Джерело: Jonathan McDowell

«Космос-2555» був запущений 29 квітня ракетою «Ангара-1.2» з космодрому Плесецьк. Апарат був виведений на орбіту з висотою перигею 279 км, висотою апогею 294 км та нахилом 96,5°. Ці параметри аналогічні орбітальним параметрам розвідувальних супутників серії «ЕМКА», що запускалися у 2018 та 2021 роках під позначеннями «Космос-2525» та «Космос-2551».

Після запуску російські ЗМІ повідомили, що супутник вийшов на штатну орбіту і включений до каталогу космічних об’єктів. Але, як швидко стало зрозуміло, переможні реляції про успіх не відповідали дійсності. Після виходу на орбіту «Космос-2555» не зміг виконати жодного маневру. Це призвело до того, що через 19 днів після запуску апарат зійшов з орбіти та згорів в атмосфері.

Отже, «Космос-2555» розділив долю іншого «успішного запущеного» російського військового супутника «Космос-2551». Той поповнив російське підводне космічне угруповання лише через 41 день після запуску.

Ви також можете почитати про те, як російським космонавтам «промивають мізки».