У США відбудеться зустріч військово-космічних відомств 15 країн

Цього тижня Сполучені Штати проведуть третю зустріч голів військово-космічних сил різних країн. Представники 15 держав спробують скоординувати свої дії. Одним із викликів майбутнього організатори бачать повторне випробування росією протисупутникової зброї.

США проведуть зустріч голів військово-космічних відомств
США проведуть зустріч голів військово-космічних відомств. Джерело: Spacenews.com

Зустріч у Колорадо-Спрінгс

Космічне командування США анонсувало проведення цього тижня зустрічі голів військово-космічних відомств різних країн. Вона має відбутися у Колорадо-Спрінгс — місті, де розташований штаб орбітальної оборони Північної Америки.

У зустрічі планується участь представників 15 країн: Австралії, Канади, Данії, Франції, Німеччини, Італії, Японії, Нідерландів, Нової Зеландії, Норвегії, Польщі, Республіки Корея, Швеції, Великобританії та США. За словами командувача американських космічних сил, у центрі обговорень буде розвиток партнерських відносин.

Нещодавно своє власне військово-космічне відомство створила Австралія. На її спостережних пунктах разом з офіцерами цієї країни працюють і представники США. Надалі американці планують максимально інтегрувати військових з інших країн у свої оборонні плани щодо діяльності на орбіті Землі.

Занепокоєння діями росії

Усе це відбувається в умовах дедалі більшого занепокоєння щодо безпеки у космосі. Особливу небезпеку експерти вбачають у можливості повторного використання росією протисупутникової зброї. Війна в Україні показала, що путін вкрай неперебірливий у засобах, і аргументи про загрозу для цивільної інфраструктури просто не приймає.

США ініціювали створення у межах ООН міжнародної групи, яка буде розробляти нові правила безпеки на орбіті. Росія та Китай, звичайно, виступили проти будь-яких правил. Сполучені Штати сподіваються, що вони просто проігнорують ці перемовини й не будуть намагатися їх саботувати.

Але, про всяк випадок, Космічне командування США гуртує навколо себе союзників. Нову оборонну доктрину в ньому формують буквально зараз. І схоже, що вона буде справді глобальною як у плані інтеграції комерційних структур, так і щодо залучення іноземних союзників.

Тільки найцікавіші новини й факти у нашому Telegram-каналі!