Сайт The Universe. Space. Tech змінив дизайн

Друзі! Команда The Universe. Space. Tech із задоволенням представляє нову версію нашого сайту. Мета цих змін — створити сучасну, красиву та якомога зручнішу платформу для наших читачів.

Сайт The Universe. Space. Tech змінив дизайн

Крім редизайну, ми також збільшимо наповнення сайту новими цікавими матеріалами. На вас чекають подкасти, авторські колонки, а також окрема рубрика, присвячена історії та розвитку української космічної галузі.

«Місія нашого видання — популяризувати та поглиблювати знання про космос і пов’язані з ним технології серед молоді. Інформуючи про прогрес у космічній індустрії, кар’єрні та освітні можливості у цій сфері, ми сприяємо розвитку нової генерації, орієнтованої на науку та технології. Наша мрія — стати науково-популярним виданням, на якому зростало б не одне покоління українців. Адже майбутнє — за розвитком технологій, а космос — завжди виклик і неймовірні за своєю складністю завдання», — каже головна редакторка Оксана Кудас.

Наша команда продовжує натхненно працювати та розраховує на вашу підтримку й надалі. Залишайтеся з нами!

Про The Universe. Space. Tech

The Universe. Space. Tech — науково-популярне видання про космос, астрономію, інновації та технології в аерокосмічній сфері, засноване 2003 року. Його офіційним партнером є ГО «Асоціація Ноосфера», заснована бізнесменом Максом Поляковим.

Про Макса Полякова

Макс Поляков — міжнародний підприємець у галузі космічних технологій та IT, економіст, громадський діяч, інвестор та філантроп, який є послідовником теорії ноосфери Вернадського.