NASA розшифрували усі секрети на борту корабля Orion

NASA серйозно ставиться до науки. Але космічне агентство також іноді любить розважитися. Минулого тижня воно закликало громадськість уважно подивитись на фотографію інтер’єру космічного корабля Orion у пошуках секретних «пасхалок». Агентство приховало їх у кумедних головоломках, прихованих повідомленнях і візуальних посланнях. Після того, як космічний корабель успішно приземлився, що ознаменувало успіх місії Artemis I, NASA оприлюднила відповіді.

Загадки, сховані всередині космічного корабля Orion
Загадки, сховані всередині космічного корабля Orion. Фото: NASA

В капсулі не було людей, але вона була укомплектована багатьма іншими предметами, включаючи манекен у помаранчевому скафандрі, іграшку Snoopy та вдосконалену технологію голосового помічника Amazon Alexa, яка навіть активувала диско-вечірку на борту космічного корабля.

У кабіні екіпажу містилися п’ять прихованих повідомлень

Червоний птах у верхньому правому куті є даниною пам’яті колишньому керівнику програми Orion і директору Космічного центру Джонсона Марку Ґейєру, який помер у 2021 році. Він був великим уболівальником бейсбольної команди St. Louis Cardinals, на логотипі якої присутній червоний птах.

Набір крапок і тире над бортовим комп’ютером читається знизу вгору як «Чарлі». Це теж посмертна данина. Чарлі Лундквіст, заступник керівника програми Orion, помер у 2020 році. Він працював над кораблем із 2008 року.

Ряд цифр, що починаються з 1, нанесені трохи нижче бортового комп’ютера. Це коди країн, які працювали над розробкою сервісного модуля. Цифри вшановують Сполучені Штати, Німеччину, Італію, Швейцарію, Францію, Бельгію, Швецію, Данію, Норвегію, Іспанію та Нідерланди.

Ряд літер CBAGF на правій стінці космічного корабля — посилання на ноти, використані в записі Френка Сінатри 1964 року Fly Me to the Moon. Це спосіб зв’язати сучасний Orion з дослідженнями Місяця епохи Apollo.

Остання «пасхалка» знаходиться у верхній частині сидіння пілота праворуч від червоного логотипу NASA. Це двійковий код числа 18. Цим числом Artemis натякає на продовження місячної програми з того місця, де 50 років тому зупинився Apollo — адже останньою була місія Apollo 17 у 1972 році.

Можливо, Orion і не мав на борту людей, але він ніс із собою багато людських емоцій.

Раніше ми показували, як ESA опублікувало запис найбільш видовищних моментів місії Artemis I.