Сюрреалістичне відео від NASA робить Землю схожою на інопланетний світ

NASA опублікувала захопливе відео, зняте з Міжнародної космічної станції (МКС) на висоті 400 км над Землею. Дивовижні кадри демонструють вражаюче полярне сяйво, яке робить нашу планету схожою на інопланетний світ.  Для багатьох астронавтів, які відвідують МКС, спостерігати за полярним сяйвом часто є одним із найяскравіших моментів перебування на орбіті. Це природне явище відбувається, коли частинки сонячних вітрів стикаються із газами в атмосфері Землі, і в результаті з’являється неймовірний атмосферний ефект.

Вражаючі кадри з борту МКС демонструють вражаюче полярне сяйво, яке робить нашу планету схожою на інопланетні світи
Дивовижні кадри з борту МКС демонструють вражаюче полярне сяйво, яке робить нашу планету схожою на інопланетні світи

64-секундне відео NASA опублікували в Twitter у понеділок, 5 вересня. На ньому показано вид з орбітального форпосту, коли він пролітав над Індійським океаном перед тим, як подорожувати далі до освітленого місяцем Коралового моря на схід від Австралії. На позначці в 25 секунд зверніть увагу на яскраве зображення Місяця, який підіймається над Землею. На 30-секундній позначці полярне сяйво зникає із зображення, коли станція подорожує над південною Австралією. Придивіться в цей момент, чи можете ви помітити сходження сузір’я Оріона. Насамкінець кадри показують чудове видовище місячного світла, що виблискує над океаном за кілька сотень кілометрів нижче, перш ніж кілька гроз освітлять нічний пейзаж.

Якщо вам цікаво, що розташовано в центрі зображення, то це Canadarm2, ключова частина МКС. Роботизована рука використовується для допомоги астронавтам під час виходу у відкритий космос за межами станції. Минулого року в Canadarm2 врізався невеликий шматочок космічного сміття, однак серйозних пошкоджень вдалося уникнути й вона продовжує функціонувати нормально.

Під час перерв астронавти на борту МКС часто прямують до семивіконного модуля Cupola, звідки відкривається неперевершений вид на Землю та за її межами. Деякі також люблять схопити одну з багатьох цифрових дзеркальних камер станції та зафіксувати неймовірні краєвиди внизу, чим полюбляє займатись зірка Twitter астронавтка Саманта Крістофоретті.

Саманта Крістофоретті на борту Міжнародної космічної станції.
Саманта Крістофоретті на борту Міжнародної космічної станції в модулі Cupola. Фото: ESA

Раніше ми повідомляли про те, який вигляд має Земля з орбіти з ефектом «риб’ячого ока».