Земля з борту МКС: неймовірно захопливі світлини липня

Міжнародна космічна станція обертається на висоті трохи більш ніж 400 км над Землею впродовж останніх двох десятиліть. Хоча основна функція космічної станції — лабораторія для проведення наукових експериментів в умовах мікрогравітації, орбітальний форпост також дозволяє астронавтам проводити дослідження Землі. А ще МКС надає можливість робити неймовірні зображення нашої дивовижної планети.

Астронавти NASA місії Crew-4 діляться добіркою найкращих світлин, зроблених із космосу протягом липня. Усі вони знімковані за допомогою цифрової дзеркальної фотокамери Nikon D5 із різними об’єктивами.

Вид на Землю з борту МКС
Вид на Землю з борту МКС. Фото: NASA

Перше фото — приголомшливий вид сонячного світла, що відбивається від Коралового моря на північний схід від Австралії. На передньому плані ми бачимо пару основних сонячних батарей МКС.

Далі зображена річка Ніл, що звивається до Середземного моря. Знімок зроблений, коли МКС проходила над Суданом у північно-східній Африці.

Ріка Ніл
Річка Ніл. Фото: NASA

Перебуваючи над Мексиканською затокою, астронавт зробив це захопливе зображення Нового Орлеана та його передмість, зокрема Гретни, Метарі та Кеннера. На фото чітко видно річку Міссісіпі, а у верхній частині зображення можна побачити край озера Пончартрейн.

Новий Орлеан та річка Міссісіпі
Новий Орлеан та річка Міссісіпі. Фото: NASA

Ще однією чудовою світлиною є неймовірний пейзаж орбітального сходу Сонця, зроблений з МКС, коли вона пролітала над Техасом. Висока швидкість руху станції означає, що астронавти на борту переживають приблизно 16 таких подій упродовж 24 годин.

Астронавти бачать схід та захід Сонця 16 разів на добу

Неймовірне зображення величезної пустелі Наміб на атлантичному узбережжі вдалося зробити під час проходження МКС над африканською державою Намібією.

Пустеля Наміб
Пустеля Наміб. Фото: NASA

На шостій і останній світлині підбірки зображена сільськогосподарська діяльність на заході бразильського штату Баїя, який, як зазначає NASA, є частиною Серрадо, величезної тропічної савани у цій південноамериканській країні.

Захід бразильського штату Баїя
Захід бразильського штату Баїя. Фото: NASA

Нагадаємо, що раніше Саманта Крістофоретті зробила дивовижне фото місячного затемнення з космосу.

За матеріалами Westtnews