Росіяни погрожували пістолетом: співак зізнався про знущання у «Зоряному містечку»

Актор та колишній учасник всесвітньо відомого бойз-бенду NSYNC Ленс Басс зізнався про свій жахливий досвід тренувань у росії перед космічним польотом до МКС в інтерв’ю виданню Ars Technica. Співак розповів, як російські чиновники під прицілом пістолета вимагали у нього терміново заплатити 20 млн доларів для подорожі в космос на борту космічного корабля «Союз» в 2002 році.

23-річний співак намагався здійснити свою заповітну мрію — полетіти у космос. І не просто побувати там, а провести десять днів на борту Міжнародної космічної станції разом із двома російськими космонавтами. До середини 2002 року лише двоє багатих бізнесменів — Денніс Тіто та Марк Шаттлворт — здійснювали приватні подорожі у навколоземний простір.

Ленс Басс
Ленс Басс із NSYNC у скафандрі під час підготовки до польоту в 2002 році на Міжнародну космічну станцію. Авторство: Space Adventures

Щоб втілити свій задум у життя, Басс змушений був витримати кілька місяців важкої підготовки у знаменитому «Зоряному містечку», включаючи уроки російської мови та безліч складних процедур, які проходять усі космонавти. Співак навіть дійшов до операції, щоб виправити нерегулярне серцебиття, готуючись до космічної пригоди. Міжнародна суперзірка готова була піти на всі виснажливі тренування заради космосу.

«Де гроші?»

Але отримати місце в космічному кораблі виявилося величезним викликом, не тільки фізичним, а й моральним, оскільки відомий співак не був готовий до відвертих знущань. Басс не міг самостійно фінансувати дорогу мандрівку, тож працював з голлівудськими режисерами. Поки він тренувався, виробнича команда в Голлівуді намагалася зібрати для нього близько 20 млн доларів для оплати мандрівки, інакше вся затія виявилась би марною.

«У намаганні знайти гроші було безліч проблем як з Голлівудом, так і з росіянами. Було навіть кілька днів, коли мене виганяли з тренувальної бази в росії. Вони навіть приставляли пістолет до моєї голови та кричали: «Де гроші? Де гроші?» — зізнався Басс під час інтерв’ю Ars.

Спроба втілити заповітну мрію у життя

Після остаточного зриву переговорів щодо фінансування Бассові сказали, що він не полетить у космос, попри те, що був одержимий цією ідеєю з раннього дитинства. Дзвінок надійшов за кілька днів до того, як він мав вилетіти до Байконуру для останніх приготувань.

Але Ленс Басс не відмовився від своєї мрії та приєднався до ради управління Національного космічного товариства. Він мріє проводити дослідження на орбіті, а не використовувати суборбітальні польоти від Virgin Galactic або Blue Origin, які вважає веселими американськими гірками. Отже, якщо з’явиться вільне місце астронавта для роботи на низькій навколоземній орбіті, Басс полетить, не роздумуючи.

Раніше ми розповідали про одкровення астронавта NASA, який повідомив, що російським космонавтам «промивають мізки».