Приголомшливе відео пуску Falcon 9 на тлі повного Місяця

Приголомшливе відео показує, як ракета SpaceX Falcon 9 пролітає повз повний Місяць. Це видовище нагадує про наступний головний пункт призначення людства. Відео, яке нещодавно оприлюднила ABC News, чудово демонструє величезну кількість енергії та тепла, що виділяється орбітальною ракетою, спотворюючи зображення помаранчевого Місяця у вигляді дрібних брижів у атмосфері Землі.

На кадрах, знятих минулого тижня неподалік Космічного центру Кеннеді NASA, видно, як ракета стартувала з узбережжя Флориди, щоб доставити екіпаж із чотирьох астронавтів на Міжнародну космічну станцію у межах місії Crew-5. Це п’ята офіційна спільна місія SpaceX та NASA щодо ротації екіпажу за участю космічного корабля Crew Dragon. Екіпаж замінить місію Crew-4 та продовжить свою варту на МКС наступні пів року.

Сучасна космічна капсула Ілона Маска стала потужною зброєю Сполучених Штатів у припиненні залежності від російських ракет «Союз» для доставлення астронавтів на орбіту. Але, попри агресію росії проти України, у місію Crew-5 включили російську космонавтку Анну Кікіну.

Дні Міжнародної космічної станції полічені, її в наступному десятилітті має замінити нова приватна орбітальна станція, яка прийматиме як астронавтів, так і космічних туристів. Але головною метою людства в найближче десятиліття буде Місяць. NASA розробила власну важку стартову платформу Space Launch System (SLS) разом із капсулою Orion і посадковим модулем, щоб дістатися туди. На жаль, через численні проблеми та погодні умови старт цієї мегаракети постійно відкладається