Політ Falcon Heavy SpaceX на тлі Місяця: дивовижна світлина

Астрофотограф Стівен Мейдоу зробив неймовірну світлину ракети Falcon Heavy SpaceX, яка пролітає на тлі Місяця, що створює враження, ніби на його поверхні з’являються брижі. Для знімкування цього унікального кадру Мейдоу готувався протягом кількох років і обирав стратегічне місце в невеликому містечку поблизу Космічного центру імені Джона Кеннеді у Флориді.

Falcon Heavy SpaceX
Світлина польоту Falcon Heavy SpaceX, яка пролітає на тлі Місяця 28 грудня 2023 року, була пізніше обрана як «знімок дня» від NASA

Вже наприкінці 2022 року і в лютому 2023-го він намагався зробити фото, але все було марним. Однак 28 грудня 2023 року Мейдоу нарешті отримав довгоочікуваний унікальний кадр.

Під час планування він враховував те, що Місяць мав зійти за 40 хвилин до старту ракети. Використовуючи математичні розрахунки та програмні інструменти, такі як The Photographer’s Ephemeris, а також сервіс Flightclub.io, він знайшов точне місце розташування, яке забезпечило йому ідеальний ракурс для фото.

Важливим етапом був розрахунок траєкторії ракети, яку вона ніколи раніше не прокладала. Мейдоу використовував камеру Panasonic LUMIX G9 II з об’єктивом PanaLeica 100–400 мм для знімкування з висоти сотні метрів. Він знизив експозицію для Місяця, щоб створити ефектний силует ракети. За допомогою високошвидкісного режиму зйомки камери й точних налаштувань він зробив дивовижний кадр.

Один із невдалих знімків Стівена Мейдоу

Його труднощі були високо оцінені: світлина була вибрана астрономічною фотографією дня від NASA. На знімку видно ракету Falcon Heavy, яка брала участь у місії USSF-52 і в момент знімкування виводила на орбіту Землі секретний космічний космоплан X-37B. Цей апарат, створений Boeing для американських військових, виконує різні завдання та технологічні експерименти під час тривалих орбітальних польотів.

Анімація польоту ракети Falcon Heavy SpaceX на тлі Місяця

Раніше ми повідомляли про те, як весільна пара зробила фото на тлі старту ракети SpaceX.

За матеріалами petapixel.com