На астероїд Апофіс посадять космічний апарат

13 квітня 2029 року астероїд 99942 Апофіс розміром зі стадіон наблизиться до нашої планети. На той час група південнокорейських учених сподівається посадити на нього космічний апарат, який візьме пробу і доставить її на Землю. Про цю місію оголосили на Korea Space Forum 2021, повідомляє Universetoday.

Апофіс
Апофіс класифікується як «потенційно небезпечний»

Корейський план передбачає наближення до Апофісу в січні 2029-го, до того, як він здійснить найближчий проліт. Космічний корабель, який буде запущений із Землі наприкінці 2027 року, спершу супроводжуватиме астероїд під час мінімального зближення із Землею. План польоту полягає у спостереженні та складанні карти Апофісу.

Вчені заявили про можливість посадки апарата на астероїд для забору матеріалів із подальшим поверненням зразків на Землю. Подібні операції вже проводились у межах японської місії «Хаябуса-2» та NASA Osiris-Rex, які брали проби з інших астероїдів. Але у випадку з Апофісом доставлення зразків не займатиме так багато часу, адже астероїд наблизиться до Землі на відстань 32 тис. км, що відбувається вкрай рідко для об’єктів подібних розмірів. За оцінками вчених, такий проліт можливий лише раз на 20 тисяч років.

Апофіс класифікується як «потенційно небезпечний» через його мінімальне зближення з нашою планетою та загрозливі розміри. NASA виключила можливість зіткнення астероїда із Землею у 2029 році, але не виключає цієї події при наступних зближеннях.

Нагадаємо, що раніше астероїд ледь не зіштовхнувся із Землею через промах астрономів.

Як у ранній Сонячній системі були розподілені метали