Екзотичні фрукти та сублімована індичка: екіпаж МКС побалували на День подяки кулінарними шедеврами

Для астронавтів місії Expedition 70 на Міжнародній космічній станції День подяки набуває зовсім іншого смаку. Їхнє меню на святкове застілля включає пакети з м’ясом птиці, свіжі фрукти, шоколад, гарбузове капучіно, рисові тістечка, індичку, качку, перепілку, морепродукти та журавлинний соус.

NASA доставило ці космічні кулінарні шедеври разом із трьома тонами інших продуктів на космічному вантажному кораблі SpaceX Dragon. Запуск відбувся з Космічного центру Кеннеді в штаті Флорида, а пристикування до космічної лабораторії сталося два дні потому, як раз вчасно перед святом.

Астронавти можуть насолоджуватися не лише традиційними стравами, а й новинками, такими як шведський стіл із сирів. Заступник менеджера NASA Дана Вайгель обіцяє веселі святкові частування, серед яких курячі страви, морепродукти та екзотичні солодощі.

Для глядачів екіпаж навіть показав у відео, як відбувається приготування святкового столу на космічній станції. Головна страва святкового столу на День подяки – індичка. Але в умовах гравітації вона доставляється у сублімованому вигляді, розфасована у спеціальні пакети, які потім підключають до спеціального апарату, який наповнює пакетик гарячою водою і після цього індичка готова до вживання.

Expedition 70, яка розпочалася 27 вересня, вивчатиме способи лікування серця та раку та експериментуватиме із різними технологіями космічного виробництва в умовах мікрогравітації. Склад команди включає представників NASA, Європейського космічного агентства та Японського агентства аерокосмічних досліджень.

День подяки в космосі вперше відзначили в 1973 році, коли астронавти Skylab 4 відсвяткували його на орбіті. З того часу космонавти постійно відзначають це свято. Їхнє меню регулярно поповнюється новими стравами, розвиваючись від тюбиків і сухих продуктів до сучасних кулінарних шедеврів, які можна знайти на святкових столах на Землі.

Раніше ми повідомляли про те, як астронавти на МКС приготували найсмачніший космічний фастфуд.

За матеріалами Mashable и NASA