Космічний корабель SpaceX Dragon, що горів у небі, налякав очевидців

Космічний корабель SpaceX Dragon влаштував яскраве шоу над західною частиною США ввечері 27 квітня. Сервісний модуль Dragon увійшов в атмосферу Землі та розпався на мерехтливі смуги над штатами Колорадо, Нью-Мексико, Техас та Аризона.

Палаючі залишки SpaceX Dragon у атмосфері Землі
Залишки SpaceX Dragon, що горять в атмосфері Землі

Сервісний модуль використовувався під час місії NASA Crew-5 до Міжнародної космічної станції у жовтні 2022 року. Цей модуль застосовується Crew Dragon на орбіті для живлення космічного корабля під час орбітальних маневрів та стикування. Перед приземленням модуль відстикується та продовжує обертатись навколо Землі, поступово знижуючись та згоряючи в атмосфері.

Американське метеорне товариство відстежило щонайменше 36 повідомлень про вогняну кулю на півдні США. Кілька очевидців навіть сфотографували та записали відео згоряння сервісного модуля Crew Dragon.

Джонатан Макдауелл, астроном і астрофізик із Гарвардсько-Смітсонівського центру астрофізики, також відстежував цю подію. Він підтвердив, що це був вантажний модуль Crew-5, відстикований від Crew Dragon 12 березня під час успішного приземлення цієї місії. Компанія також підтвердила, що вогні у небі були від сервісного модуля Crew Dragon.

«Вночі 18-та ескадрилья космічної оборони підтвердила повторне входження сервісного модуля SpaceX Crew-5 Dragon у четвер, 27 квітня», — йдеться в заяві SpaceX Media Relations.

У SpaceX додали, що у разі натрапляння на уламки Crew Dragon, їх не варто чіпати, а необхідно зв’язатись із компанією для того, щоб їх утилізували експерти.

Раніше ми повідомляли про те, як незнайомець осідлав капсулу SpaceX Dragon на воді.