Axiom відправить третю приватну місію до МКС

NASA затвердила плани компанії Axiom Space щодо відправлення третьої приватної місії до МКС. Політ відбудеться не раніше листопада 2023 року.

Пристикований до МКС корабель Crew Dragon, що використовувався в приватній місії компанії Axiom. Джерело: NASA

На сьогодні компанія Axiom Space є одним з найбільших гравців у сфері приватної космонавтики. У 2020 році вона отримала контракт від NASA на будівництво комерційного житлового модуля для МКС. Надалі компанія планує додати до нього інші модулі. Після ухвалення рішення про затоплення МКС, приватний сегмент буде відокремлений від комплексу і стане самостійною орбітальною станцією.

Навесні 2022 року Axiom також організувала першу приватну місію до МКС. Вона тривала 17 днів. Друга орбітальна місія Axiom запланована на другий квартал 2023 року. До числа її учасників увійшла Раяна Барнаві, яка стане першою в історії громадянкою Саудівської Аравії, яка побувала в космосі.

14 березня NASA повідомила про узгодження планів на відправлення до МКС третьої приватної місії Axiom. Поки що компанія не розкрила її подробиць. Відомо лише, що тривалість місії становитиме 14 днів, а її командиром стане колишній астронавт NASA (це є обов’язковою вимогою). Політ відбудеться не раніше листопада 2023 року.

У своїй заяві NASA також заявила про розгляд заявки на організацію приватної експедиції до МКС у 2024 році. Офіційний анонс буде зроблений після того, як аерокосмічна адміністрація завершить переговори з неназваною компанією.

Нагадаємо, що недавно Axiom Space показала прототип місячного скафандра для програми Artemis.