Астронавти зіграли у «Космічний дартс» на МКС: відео

В які ігри можна зіграти на орбіті Землі в умовах мікрогравітації, щоб відпочити на вихідних після важких буднів? Екіпаж Міжнародної космічної станції (МКС) нещодавно придумав одну з них під назвою «Космічний дартс». Судячи з відео, доступного в соціальних мережах, новостворена гра є чудовою можливістю провести вік-енд на орбіті.

«На вихідних ми іноді проводимо час, граючи в ігри. Це одне з наших улюблених занять, яке ми робимо разом. Ці активні ігри — ідеальний спосіб розслабитися після роботи та підготуватися до майбутніх завдань», — пояснив у Twitter астронавт з Об’єднаних Арабських Еміратів Султан Аль-Неяді, який опублікував відео.

У ролику не пояснюються правила гри в «Космічний дартс». Помітно, як астронавти намагаються закинути м’ячик для пінг-понгу в один з двох обручів: велике кільце з бісеру або маленьке металеве кільце, яке трохи більше за сам м’ячик. Дехто з членів екіпажу не лише потрапив у крихітне кільце, а й зміг зробити «кидок по краю» на МКС, подібний до того, як це роблять професійні баскетболісти на Землі.

Переможцем став Сергій Прокоп’єв, що, мабуть, не дивно, враховуючи його тривалий час перебування в умовах мікрогравітації — він вже провів майже 200 днів у космосі.

У що ще грають на МКС?

На космічній станції досить популярні всілякі ігри з м’ячем. Минулого року астронавти NASA провели орбітальну подачу в той час, коли команда Houston Astros з рідного міста змагалася у Світовій серії бейсболу.

Наразі триває чемпіонат світу з футболу серед жінок, що дає астронавтам можливість знову вболівати за улюблені команди. Деякі минулі матчі FIFA на орбіті проводилися у 2018 році, а також у 2014-му. Наприклад, астронавти так намагались повторити удари Девіда Бекхема в умовах мікрогравітації.

Астронавти також полюбляють кельвінбол (Calvinball). Наприклад, у 2018 році екіпаж МКС опублікував відео, в якому за допомогою баскетбольного м’яча був продемонстрований на практиці другий закон Ньютона.

«Космічний дартс»

До речі, у «Космічний дартс» грають не тільки астронавти, а навіть космічні апарати. Так ще жартома називають місію DART. У вересні 2022 року космічний апарат місії успішно врізався в супутник астероїда Діморф, не лише змінивши його орбіту навколо Дідима, як було заплановано, а й створивши слід пилу та уламків, помічений численними космічними телескопами.

Раніше ми повідомляли про те, що NASA видала посібник для астронавтів, як обговорювати Україну на МКС.

За матеріалами Space.