Фантастичний погляд на Землю з борту МКС

Американський астронавт поділився унікальним знімком Землі, зробленим із борту Міжнародної космічної станції (МКС). Триразовий космічний гість станції Дон Петтіт опублікував дивовижне фото у своєму Twitter-акаунті в понеділок.

Неймовірне фото Землі з модуля Cupola
Неймовірне фото Землі з модуля Cupola. Авторство: Дон Петтіт

На перший погляд, дуже важко зрозуміти, що насправді показує фото. Хтось може подумати, що це Зірка Смерті або якийсь дивний гаджет. Насправді це світлина Землі, зроблена з довгою витримкою крізь вікна модуля Cupola космічної станції.

«Внизу вогні міста переливаються помаранчевими смугами, а в нижньому лівому куті видно слабкі зоряні сліди, які показують обертання Землі. Астрофотографія може знайти захопливі способи поєднати науку та мистецтво», — написав астронавт на своїй Twitter-сторінці.

Кількома днями раніше опублікована фотографія астронавта з довгою витримкою показала вогні Землі та сліди світил. Цей знімок викликав неабиякий резонанс у мережі.

Фотографія астронавта Дона Петтіта Землі з орбіти із довгою витримкою
Світлина Дона Петтіта. Фото Землі з орбіти з довгою витримкою. Джерело: Reddit

Завдяки семи вікнам модуля Cupola відкривається найкращий вид на Землю та у глибокий космос. Це робить його популярним місцем для дозвілля астронавтів. Але здебільшого Cupola є важливим робочим місцем, оскільки астронавти можуть використовувати його для моніторингу та допомоги не лише при виході у відкритий космос, але й під час прибуття та відправлення космічних кораблів.

Остання космічна подорож Петтіта відбулася 2012 року. Тож шанувальники космосу раді, що досвідчений астронавт і астрофотограф ділиться деякими з надзвичайних світлин, які він зробив десять років тому.

Раніше ми повідомляли про те, як астронавтка вразила фотографіями «дивовижного світу».