Астронавтка на МКС вразила фотографіями «дивовижного світу»

Можливо, Земля — не ідеальний світ, але якщо дивитись із правильного ракурсу, ви будете вражені тим, наскільки наша планета насичена дивовижними місцями. Астронавтка Міжнародної космічної станції (МКС) Саманта Крістофоретті, наприклад, точно так вважає. Натхненна класичною піснею Луї Армстронга 1967 року What a Wonderful World, італійська космічна мандрівниця опублікувала чотири неймовірні фотографії Землі разом із текстом легендарної пісні.

Знімки, зроблені з борту космічної станції на орбіті приблизно в 400 км над поверхнею Землі, більше схожі на картини. Крістофоретті не каже, які саме частини світу вони показують, запрошуючи нас замість цього зосередитися на красі краєвидів далеко внизу. Під час простою на МКС астронавти часто відвідують модуль Cupola, із семи вікон якого відкривається приголомшливий вид на Землю та за її межами. Без сумніву, ці зображення були зроблені саме з того місця.

У той час як деякі члени екіпажу люблять просто дивитися та насолоджуватися краєвидами з ілюмінатора, інші хапають одну з багатьох камер станції та знімають неймовірні видовища з найкращого ракурсу, щоб поділитися фотошедеврами зі своїми підписниками в соціальних мережах, як це робить Крістофоретті. Астронавтка, яка має більше мільйона підписників у Twitter і майже пів мільйона в TikTok, регулярно публікувала світлини під час своєї шестимісячної космічної місії Crew-4, яка розпочалася у квітні.

Саманта Крістофоретті на борту Міжнародної космічної станції.
Саманта Крістофоретті на борту Міжнародної космічної станції. Фото: ESA

Різноманітні дописи астронавтки спрямовані на те, щоб поділитися різними аспектами її життя в космосі. Досі вони містили поради для тих, хто хоче стати астронавтом, пояснення таємничого яскравого світла на Землі та навіть зображення місячного затемнення з космосу.

Раніше ми повідомляли, як завдяки сучасним технологіям вдається реставрувати та покращувати якість фотографій з місії Apollo.