Астрофотографу вдалося упіймати «зоряний джекпот»

Австрійському астрофотографу вдалося зазнімкувати одночасно метеор, галактику Чумацький Шлях та Альпи під час метеоритного дощу Персеїди — небесного явища, яке вже розпочалося. Ніколас Реммельт піднявся на гору, щоб зробити свій знімок, який поєднав різні експозиції, зроблені з одного місця без руху камери. Найскладнішим було зняти метеор.

Фотограф знімає падаючу зірку та галактику Чумацький Шлях, перебуваючи на вершині альпійської гори Чіргант
Фотограф знімає зірку, що падає, та галактику Чумацький Шлях, перебуваючи на вершині альпійської гори Чіргант. Фото: @nicholasroemmelt

«Ми бачили багато зір, що падають тієї ночі на цій горі, але вони часто рухалися у неправильному напрямку. Тож камера безперервно робила один знімок за іншим. Я відчайдушно хотів отримати цю композицію, але зорі не потрапляли в запланований кадр», — розповідає Ніколас.

Так було доти, поки величезний метеор не потрапив у поле зору Реммельта, та ще й в ідеальному місці — прямо біля ядра Чумацького Шляху. Цей унікальний випадок дозволив астрофотографу отримати приголомшливе зображення.

Іншою проблемою було те, що потрібний знімок майже ніколи не виходив через погану погоду на тірольських піках. «Вершини часто були вкриті хмарами, а різні прогнози погоди повністю суперечили один одному», — пояснює він.

Однак Ніколас все одно здійснив сходження на гору Чіргант (Tschirgant), і раптом хмари милостиво розійшлися.

Нове життя світлини

Ніколас зробив цей знімок у 2018 році. Але 16 липня 2023-го світлина була опублікована на астрономічному порталі NASA Astronomy Picture of the Day («Астрономічний знімок дня»), що дало їй нове життя.

Зображення, звичайно, є композиційним, оскільки практично неможливо правильно захопити всі елементи за один кадр. Але все, що зображено на знімку, було насправді, й Реммельт прагне підкреслити, що це не «фальшива» композиція.

«Передній план, Чумацький Шлях і зірка, що падає під час Персеїд, були змонтовані разом на одному знімку», — пояснює він. Для знімкування Реммельт використовував Canon 1DX Mark II з об’єктивом Sigma 14mm f/1.8.

Метеорний потік Персеїди 2023 року розпочався 14 липня і триватиме до 24 серпня. Очікується, що його пік припаде на досвітні години неділі 13 серпня.

Раніше ми повідомляли про те, як весільна пара зробила фото на тлі старту ракети SpaceX.