Найзахопливіші світлини Марса 2021 року

2021 рік був дуже насичений подіями та науковими відкриттями. Причому настільки, що його можна назвати найдивнішим роком в історії науки. Початок освоєння космічного туризму, відправлення телескопа James Webb у космос, виявлення гравітаційних хвиль від злиття чорної діри та нейтронної зорі це лише мала частина того, чим запам’ятався рік, що минає. Водночас 2021-й був важливим зокрема для стійкого марсохода Perseverance. Цей робот сів на поверхню Червоної планети на початку лютого й одразу почав її активне вивчення.

NASA Perseverance
Марсохід NASA Perseverance

Його перше завдання спостереження. Робота Perseverance полягала в тому, щоб робити знімки, що демонструють вигляд Марса з близької відстані у найвищій роздільній здатності. У травні він перейшов у режим «вченого» та почав проводити наукові експерименти. Для цього він зробив безліч «пострілів» лазерами по каменях і навіть проводив різноманітні геологічні роботи, вирізаючи отвори у марсіанській породі. Ці експерименти допомагають дослідникам NASA краще розуміти нашого найближчого планетарного сусіда.

Водночас Perseverance спробував себе у ролі фотографа. Свої панорамні знімки та навіть селфі він відправляв до NASA. Останні 10 місяців громадськість голосує за «знімок» тижня в галереях, створених Perseverance. Аерокосмічна адміністрація обрала найцікавіші світлини 2021 року, зроблені апаратом на Марсі, які ви можете оцінити нижче насолоджуйтесь!

Нагадаємо, що раніше Perseverance надіслав на Землю п’ятигодинний запис звуків на Марсі.