Японія виділить рекордну суму на космічну програму

Японія планує виділити рекордні 449,6 млрд єн (4,14 млрд доларів) на космічні проєкти у 2021-му році. Це на 23,1% більше за бюджет космічної програми Країни висхідного Сонця 2020 року.

Корабель постачання HTV. Джерело: JAXA

Настільки стрімке зростання витрат на космос частково зумовлене приєднанням Японії до програми Artemis. Для цієї мети виділено 51,4 млрд єн (472 млн доларів). Основна частина зазначеної суми буде витрачена на розробку нового безпілотного корабля для постачання навколомісячної орбітальної станції. Японські фахівці також продовжать створення нової ракети-носія H3 і розробку низки наукових проєктів.
Значні кошти будуть витрачені на військові цілі. 80 млрд єн (730 млн доларів) дісталося програмі IGS (Information Gathering Satellite), у межах якої Японія створює власне угруповання розвідувальних супутників. Ще 55,3 млрд єн (500 млн доларів) виділено на проєкти, що розробляються під егідою японського Міністерства оборони. Переважно вони спрямовані на створення спостережної мережі, що дає змогу відстежувати положення та траєкторії руху об’єктів на навколоземних орбітах.