Головна Новини Супутники Starlink та полярне сяйво на фото з МКС

Супутники Starlink та полярне сяйво на фото з МКС

13 квітня член екіпажу МКС сфотографував полярне сяйво над південною частиною Індійського океану.
Та астроентузіаст Рікардо Россі (Riccardo Rossi), вивчаючи знімок, звернув увагу на ланцюжок вогників над лінією горизонту. Характер їх треків говорив про те, що це не фонові зірки, а об’єкти, розташовані на навколоземній орбіті.

За допомогою подальшої перевірки виявилося, що на знімку зображений «ланцюжок» з апаратів Starlink, які входять до складу 4 робочої партії, яка була запущена в космос 17 лютого 2020 р. Нині супутники поступово підіймають висоту своєї орбіти з метою виходу на робочі позиції.

Вчені стурбовані, що при повному розгортанні супутникового сузір’я Starlink, значно ускладняться наземні астрономічні спостереження, особливо, ширококутові огляди неба. Проте інженери SpaceX працюють над декількома варіантами зменшення відбивної здатності (альбедо) супутників, щоб знизити потенційну шкоду науці. На 1 із запущених апаратів було нанесено експериментальне темне покриття. Також в компанії розглядають можливість оснастити нові супутники чимось на зразок сонцезахисних козирків, що в теорії може знизити їх видиму яскравість.

За матеріалами: https://sattrackcam.blogspot.com