Захоплююче відео випробування двигунів Starship Raptor з дрона

SpaceX поділилася вражаючими кадрами випробувань свого новітнього космічного корабля Starship. Вони включали запуск усіх шести двигунів Raptor у статичному режимі на об’єкті Starbase в Бока-Чіка (штат Техас) напередодні очікуваного третього запуску ракети-носія надважкого класу Super Heavy (Booster 9) та самого корабля Starship.

Starship
Тестування двигунів Raptpr на космічному кораблі Starship (вид з дрону). Фото: SpaceX

Перше відео було зняте безпосередньо над космічним кораблем з дрона. На ньому показано момент, коли всі шість двигунів Raptor працювали на повну потужність протягом кількох секунд. Друге відео демонструє цей момент у сповільненій зйомці, виокремлюючи кожен етап випробувань, третє — пропонує загальний погляд на цей захоплюючий процес із нормальною швидкістю зйомки.

Днями Super Heavy була доставлена на стартовий майданчик у святковому «вбранні» й уже готова до встановлення корабля Starship для випробувального польоту. Однак цей захід не може відбутись без дозволу від Федерального управління цивільної авіації США (FAA), яке наразі здійснює розслідування попередніх випробувань, що завершилися подвійним вибухом.

Наступним кроком у розвитку амбітної космічної програми SpaceX буде спроба відправити Starship на орбіту, а потім посадити його біля узбережжя Гавайських островів. Ракета-носій Super Heavy, у свою чергу, здійснить приводення в Мексиканській затоці. У планах компанії — розвиток технології, повернення корабля на Землю після орбітальних місій або навіть польотів до інших планет Сонячної системи.

Кроком вперед стала угода між SpaceX і NASA на використання модифікованої версії Starship для першої пілотованої посадки на Місяць. Це буде історична подія, оскільки під час неї вперше з часів місії Apollo в 1972 році люди вийдуть на поверхню нашого природного супутника. Планується, що вона відбудеться у 2025-2027 роках.

Запалювання двигунів Starship Raptor

Однак SpaceX не зупиниться на цьому. Компанія збирається використовувати Super Heavy та Starship для організації першої пілотованої місії на Марс. За словами експертів, якщо всі випробування пройдуть успішно та безпечно, це може статися вже у 2030-х роках.

Незважаючи на вражаючі досягнення SpaceX і їх амбітні плани, варто відзначити, що перед запрошенням людей на борт Starship компанії все ще потрібно провести багато випробувань і вирішити технічні питання для забезпечення максимальної безпеки космічних польотів.

Раніше ми повідомляли про те, як Ілон Маск анонсував Starship другого покоління.

За матеріалами interestingengineering.com