Virgin Galactic розпочав продаж квитків у космос усім охочим

Піонер космічного туризму Virgin Galactic заявила, що готова продавати квитки всім охочим. На честь цієї події Virgin Galactic зробили ребрендинг, змінивши логотип. Забронювати собі місце у космольоті VSS Unity можна буде з 16 лютого на офіційному сайті компанії. Але таке задоволення не з дешевих. Вартість квитка на суборбітальний політ на одну особу складе 450 тисяч доларів. При цьому необхідно внести депозит у розмірі 150 тисяч доларів.

Virgin Galactic
Virgin Galactic повертається до туристичних польотів у космос

«Ми розпочинаємо регулярні польоти та розширюємо наш парк. Ми плануємо залучити перших 1000 клієнтів до початку комерційного обслуговування наприкінці 2022 року», – заявив генеральний директор Virgin Galactic Майкл Колглейзер.

Що входить у вартість квитка?

За 450 тисяч доларів космічні туристи отримають 90-хвилинний політ до кордону із космосом. У політ включений фірмовий повітряний запуск та прискорення до швидкості 3 Маха. Пасажирів чекають кілька хвилин невагомості та захоплюючий вид на Землю із 17 ілюмінаторів. Квиток також включає кілька днів навчання космонавтів, скафандр Under Armour і членство у спільноті Future Astronaut. Усі польоти стартують із космодрому Америка у Нью-Мексико.

Суборбітальні космічні польоти безумовно недешеві. Але вони набагато дешевші, ніж 55 мільйонів доларів за 10-денний орбітальний політ від SpaceX. Основним конкурентом Virgin Galactic є Blue Origin Джеффа Безоса. Хоча ця компанія іще не визначилася із остаточною ціною на суборбітальні квитки. Спочатку Virgin Galactic планувала запустити громадські та комерційні дослідні польоти минулого року, але вони були відкладені до 2022 року.

VSS Unity
Місце у космольоті VSS Unity коштуватиме 450 тисяч доларів. Фото: Virgin Galactic

Станом на кінець 2021 року компанія вже продала 100 квитків у космос за оновленою ціною у 450 тисяч доларів. Близько 700 людей, зокрема Ілон Маск, вже зробили попереднє замовлення. Те, наскільки швидко заповняться резервні місця, стане гарною перевіркою для молодої індустрії космічного туризму та продуктової пропозиції Virgin Galactic.

Вартість компанії

Заява Virgin Galactic має схвилювати як початківців космонавтів, так і інвесторів. Останні після цього анонсу почали активно скуповувати акції. Після заяви вартість компанії зросла майже на 30% до 10,56 долара. Акції підстрибнули в ціні, бо на початок комерційних космічних польотів чекали вже давно.

Virgin Galactic
Вартість акцій компанії підстрибнула на 30%

Затримки через випробування космічного корабля призвели до різкого падіння акцій невдовзі після польоту в космос засновника компанії Річарда Бренсона. Перед польотом Бренсона акції коштували 57,51 долара – пікова ціна. Але після першого польоту їх вартість впала майже на 80%.

Оголошення про поновлення туристичних польотів у космос є полегшенням для інвесторів. Керівництво радіє досягнутому прогресу. Wall-Street прогнозує, що у 2022 році компанія на продажах квитків заробить близько 450 мільйонів доларів. Щоб відправити таку кількість людей у ​​космос, знадобляться сотні польотів та багато місяців окупності. Крім того, депозити принесуть компанії близько 150 мільйонів доларів оборотного капіталу.

Нагадаємо, що раніше NASA відчинила двері МКС для багатих туристів.