У космічному аеростаті Spaceship Neptune буде лаунж-зона з ванною та шампанським

Космічні туристи на борту ракети Blue Origin та космольоту Virgin Galactic під час польоту залишаються у досить тісних умовах. У невеликій кабіні, крім крісел, пасажирам мало що доступно. Щоб розважити заможних туристів під час польоту до кордону з космосом, компанія Space Perspective обіцяє оснастити туристичні аеростати гламурним сервісом на борту Spaceship Neptune. Пасажири отримають лаунж-зону з шампанським та ванну з шикарним видом на Землю з величезної висоти.

Інтер'єр Spaceship Neptune
Інтер’єр Spaceship Neptune

Космічна вітальня

Space Perspective представила дизайн першої в історії «космічної вітальні» усередині космічного аеростата Spaceship Neptune. Зона буде обладнана панорамними вікнами, баром, кріслами з відкидною спинкою, меню з дорогими закусками, Wi-Fi, декоративним підсвічуванням, телескопом, інтерактивними екранами, торшерами, а також рослинами для використання в коктейлях.

Інтер'єр Spaceship Neptune
Інтер’єр Spaceship Neptune

Найголовніше, у космічній вітальні буде космічна ванна кімната з величезними панорамними вікнами, щоб космічні туристи спостерігали неймовірний вигляд на Землю.

«У Space Perspective подорож буде захопливою та святковою, з достатньою кількістю часу для спокійного споглядання», — йдеться у повідомленні компанії.

Дешеві квитки

Попри високу якість сервісу, вартість польоту у стратосфері буде в сотні разів дешевша, ніж на Blue Origin або Virgin Galactic. Потенційні пасажири можуть зробити заставу за квиток у розмірі 125 тис. доларів США за шестигодинний політ до висоти 30 км. Герметична капсула вміщуватиме вісім людей та пілота. Компанія заявила, що місця на перший рік уже повністю зарезервовані.

Spaceship Neptune

Безперечно, зображення інтер’єру аеростату Spaceship Neptune здаються гламурними. Але компанії ще далеко до запуску комерційних польотів із Космічного центру Кеннеді у Флориді. Space Perspective планує здійснити перший політ з пасажирами наприкінці 2024 року.

Раніше ми розповідали, які космічні програми будуть реалізовані в найближчому майбутньому.