NASA створила плакат на честь SpaceX Crew-4 у стилі ретро

NASA вирішила ознаменувати запуск SpaceX Crew-4 до Міжнародної космічної станції новим креативним постером у яскраво вираженому ретро-стилі. Астронавт Боб Хайнс, який командуватиме польотом, висловився у Twitter, що на створення образу NASA надихнули плакати національних парків США 1930-х та 1940-х років. Рекламні постери були створені у співпраці з Федеральним мистецьким проєктом. Астронавт Челл Ліндгрен подякував художнику-графіку Космічного центру Джонсону Сінді Бушу за втілення концепції в життя.

Плакат NASA
Плакат NASA на честь SpaceX Crew-4 у стилі ретро

Якщо вам важко повірити, що серйозне космічне агентство може зробити такі розважальні рекламні матеріали, можливо, ви просто раніше не звертали уваги. Попередні плакати NASA пародіювали «Зоряні війни» з усією командою, одягненою як лицарі-джедаї, обкладинку альбому Abbey Road гурту «Бітлз», «Автостопом по Галактиці», «Гаррі Поттера» і навіть «Матрицю».

Постери 42 та 45 експедицій до МКС

Для місії Crew-4 астронавти NASA Челл Ліндгрен, Боб Хайнс, Джесіка Воткінс та астронавт ESA Саманта Крістофоретті розпочали свій передпольотний карантин 8 квітня. Запуск відбудеться не раніше 21 квітня. Ця група астронавтів є четвертою ротацією екіпажу Міжнародної космічної станції у межах програми NASA для комерційних екіпажів. Щоб дістатися туди, команда вирушить на новому кораблі SpaceX Crew Dragon під назвою Freedom на ракеті Falcon 9. Він буде запущений із Космічного центру Кеннеді на мисі Канаверал, штат Флорида.

Плакат у стилі "Бітлз"
Плакат у стилі «Бітлз» на честь 26-ї експедиції до МКС

NASA затримала Crew-4, щоб розподілити місії на космічній станції. За даними аерокосмічної адміністрації, місія Axiom — перша повністю приватна експедиція на космічну станцію — прибула у суботу, 9 квітня. Це було трохи пізніше, ніж планувалося спочатку, щоб дати командам час для завершення остаточної обробки космічного корабля перед польотом.

Нагадаємо, що раніше NASA замовила три Crew Dragon у SpaceX.