Найкращі наукові світлини NASA на МКС 2022 року

2022 рік був дуже насичений для Міжнародної космічної станції (МКС). Перебуваючи на орбіті близько 400 км над Землею, МКС за останні 12 місяців вітала новоприбулих астронавтів та попрощалася з іншими, гостинно приймала групу перших заможних туристів NASA, за цей час було здійснено 12 виходів у відкритий космос, уникала небезпечного сміття та зазнала серйозної аварії через витік теплоносія з пристикованого космічного корабля «Союз».

Також у період між відпочинками, під час яких можна спостерігати найнеймовірніші краєвиди з найкращої точки спостереження за Землею, екіпаж орбітального форпосту проводить більшу частину часу, працюючи над науковими експериментами в умовах мікрогравітації. NASA опублікувала відео, що демонструє світлини деяких наукових досліджень, які проводилися на МКС за останні 12 місяців.

На знімках — астронавтка NASA Кайла Беррон, яка прибула на станцію у листопаді 2021 року, а потім повернулася додому в травні. Можна побачити, як вона перевіряє рослини, що ростуть у дослідницькому центрі Veggie на станції як експеримент, спрямований на покращення доставлення води та поживних речовин для рослин, які культивуються у космосі. Дивлячись у майбутнє, подібна робота принесе користь довготривалим місіям екіпажу на Марс і за його межі, дозволяючи астронавтам самим задовольняти частину своїх потреб у їжі, вирощуючи її на своїх космічних кораблях.

Є також дивовижні світлини поверхні Землі з космосу. Наприклад, регіон в Нью-Мексико, на якому містяться докази виверження, що тривало десятиліття. Багато зображень Землі були зроблені з Cupola — семивіконного модуля, з якого відкривається приголомшливий вид на нашу планету.

«Минулого року космічні кораблі доставляли екіпаж з усього світу на космічну станцію та назад, де вони брали участь у сотнях наукових досліджень та технологічних демонстраціях: від розгортання CubeSats до вивчення динаміки рідин у космосі, орбітальна лабораторія розширила свою наукову спадщину та відкриття на благо людства», — повідомила NASA у коментарях до відео.

Раніше ми повідомляли про те, що NASA опублікувала грандіозні плани на 2023 рік.