На космічній станції «Тяньгун» зустріли китайський Новий рік

Екіпаж китайських астронавтів (тайконавтів) прикрасив космічну станцію «Тяньгун» у червоний колір, щоб відсвяткувати свій Новий рік. Екіпаж «Шеньчжоу 15» дістав щасливі червоні знаки та розвісив червоні банери усередині космічного форпосту. Це така традиція зустрічі китайського Нового року, який відбувся 22 січня. Цей рік за китайським календарем ще називають роком Кролика.

Шеньчжоу 15
Екіпаж «Шеньчжоу 15» тримає червоні плакати з вітаннями зі святом. Фото: CNSA

Тайконавти прибули на нещодавно завершену космічну станцію 29 листопада на ракеті «Чанчжен 2F» Вони змінили екіпаж «Шеньчжоу 14» на орбіті. Це був історичний момент, коли Китай вперше зміг протримати на орбіті одночасно шість астронавтів.

Місія «Шеньчжоу 15» запланована на шість місяців, упродовж яких планується провести три-чотири виходи у відкритий космос і виконати понад 100 експериментів. Для цього у розпорядженні астронавтів із Китаю є три нові космічні модулі, що містять 24 наукові лабораторії. Завдання з виходу у відкритий космос не розголошуються. Відомо лише те, що у космос вийдуть одночасно два тайконавти, які працюватимуть у різних місцях станції.

Заборонений «Тяньгун»

Китай здійснює свою космічну програму незалежно від консорціуму Міжнародної космічної станції, багато в чому через те, що NASA не може співпрацювати з Китаєм на двосторонній основі через законодавство, прийняте Конгресом 2011 року. Водночас генеральний директор Європейського космічного агентства Йозеф Ашбахер заявив, що ESA не має наміру доставляти європейських астронавтів до станції «Тяньгун».

Раніше ми повідомляли про те, як гра астронавта у пінг-понг у космосі спантеличила інтернет-спільноту.