Місія Artemis I показала неймовірні розміри Місяця зблизька: відео

Місяць із Землі здається доволі крихітним. Звичайно, у порівнянні з нашою планетою він справді менший. Спроба по-справжньому оцінити розмір Місяця — це все одно, що, скажімо, пересічна людина намагається уявити, як це — мати 200 мільярдів доларів. Зрозуміти це можна лише наблизившись максимально близько.

ПролІт космічного корабля Orion повз Місяць перед поверненням на Землю
Проліт космічного корабля Orion повз Місяць перед поверненням на Землю. Фото: NASA

Простими зображеннями навряд чи коли-небудь вдасться охопити насправді величезний розмір Місяця. Проте нове відео з космічного корабля Orion місії Artemis I, який використовує 24 бортові камери для запису свого історичного прольоту повз Місяць, може наблизити вас максимально до нашого супутника, щоб ви могли осягнути його велич.

Відео було зняте до того, як корабель Orion запустив двигун на орбіті для повернення додому. Під час орбітального маневру космічний корабель записав відео, на якому він здається маленьким на тлі нашого усіяного кратерами природного супутника — це зіставлення яскраво підкреслює неймовірні масштаби Місяця.

Історична місячна слава

2022-й був дійсно видатним для дослідження космосу. Цього року почав свою наукову роботу космічний телескоп James Webb (JWST), який дозволив зазирнути у найвіддаленіші куточки нашого Всесвіту. Довгоочікуваний політ місії Artemis на надпотужній ракеті NASA SLS. Захопливі зображення Місяця, зроблені місією Artemis, теж увійдуть в історію, як найякісніші знімки найближчого сусіда Землі у повній красі. Хоча такі історичні досягнення цього року затьмарює війна, яку розв’язала росія проти України.

Поки ви дивитесь відео, Orion стрімко наближається до Землі. 11 грудня він м’яко приводниться у Тихому океані. Наступний політ має відбутися 2024 року з астронавтами на борту, які побачать Місяць з найближчої відстані. Фото, що будуть зроблені ними власноруч, мають стати ще більш приголомшливими.

Раніше ми повідомляли про те, що всередині Orion приховані секрети — спробуйте знайти їх усі.