Orion закосплеїв знамените фото «Схід Землі»

Космічний корабель Orion наразі завершує орбітальний маневр навколо Місяця, щоб дістатись найвіддаленішої точки своєї орбіти (апоселенію) на відстані 63 тисячі км від поверхні. Під час маневру Orion зафільмував схід Землі. Відео демонструє, як наша хмарна блакитна планета виринає з-за Місяця. Цей момент дуже нагадував знамените фото Earthrise («Схід Землі»).

earthrise
Спроба зробити схожий знімок «Схід Землі» з борту Orion

Місії Apollo до Місяця у 1960-х та 1970-х роках дали нам приголомшливий новий погляд на Землю з відстані нашого сусіда. Оригінальна світлина була зроблена астронавтом Біллом Андерсом з Apollo 8 у 1968 році. Вона стала культовим зображенням, відомим під назвою «Схід Землі». Apollo 8 був першою місією, яка вийшла на орбіту Місяця. Це була віха у дослідженні космосу, що допомогла підготувати основу для висадки Apollo 11 на поверхню супутника.

Схід Землі над Місяцем. Одна з найвідоміших фотографій в історії, зроблена екіпажем Apollo 8 у 1968 році. Джерело: NASA/Bill Anders

NASA та її сучасна місія Artemis I переглядають ці історичні погляди. Нове відео проводить лінію в історії, поєднуючи новаторські візуальні ефекти епохи Apollo з більш досконалим обладнанням камери Artemis. Відео зроблене однією з багатьох камер, встановлених на космічному кораблі Orion. Це «око» в космосі розташоване на кінці однієї з сонячних батарей.

Artemis I — це випробувальний політ, метою якого є перевірка потужної ракети Space Launch System та космічного корабля Orion, перш ніж астронавти піднімуться на борт Artemis II. Поки що подорож проходить добре, з невеликим збоєм зв’язку 23 листопада, який був швидко відновлений.

Знімок під час підльоту до Місяця, який нагадує "Схід Землі"
Знімок, зроблений під час підльоту до Місяця, який теж нагадує «Схід Землі»

Раніше ми повідомляли про те, що NASA показала дивовижний вигляд зворотного боку Місяця.