Orion показав Землю з космосу на другий день польоту

Минулого тижня відбувся епохальний старт місії Artemis I до Місяця. Мегаракета SLS вивела на орбіту космічний корабель Orion, який потім відірвався від гравітаційного впливу Землі та попрямував до нашого природного супутника. На другий день польоту Orion зробив знімок планети, який демонструє, як «космічний човник» поступово віддаляється від свого дому.

чорно-білий портрет Землі
Навігаційна камера Orion зняла цей чорно-білий портрет Землі на другий день місії Artemis I. Фото: NASA

Світлина була зроблена у п’ятницю у чорно-білих кольорах. Сенс знімка для NASA у тому, щоб побачити входження Orion у сферу впливу Місяця та перевірити пару маневрів, які виведуть космічний корабель на далеку ретроградну орбіту супутника.

Входження Orion у місячну сферу впливу зробить Місяць замість Землі основною силою тяжіння, що діятиме на космічний корабель. Через чотири дні Orion використає силу гравітації Місяця, щоб прискоритись та вийти на його ретроградну орбіту. Під час цього маневру Orion пройде на відстані лише за 160 км від поверхні Місяця. Чотири дні потому ще один запуск двигуна європейського сервісного модуля виведе космічний корабель на далеку орбіту, де він залишиться приблизно на тиждень для тестування систем на далекій відстані від Землі.

На 16-й день місії службовий модуль Orion розпочне виконання другого найнижчого проходження космічного корабля повз наш супутник. Потім сервісний модуль спалить останні залишки палива, щоб направити Orion на Землю. Після сходу з орбіти Місяця відбудеться зворотний шестиденний круїз, який завершиться на 26-й день місії, 11 грудня.

Якщо з Artemis I все піде за планом, в 2024 році відбудеться наступна місія — Artemis II, у якій візьмуть участь три астронавти для обльоту Місяця, а Artemis III висадить екіпаж біля південного полюса супутника приблизно в 2025—2026 роках.

Раніше ми повідомляли про те, як лялька Snoopy відчула гравітацію всередині Orion.