Найкращі знімки пуску SLS

16 листопада з території космічного центру ім. Кеннеді відбувся один із найбільш довгоочікуваних пусків за останні роки. У межах місії Artemis I надважка ракета SLS відправила до Місяця космічний корабель Orion, а також попутне навантаження у вигляді десяти експериментальних кубсатів.

Політ проходить у штатному режимі. Orion успішно відокремився від SLS, розгорнув сонячні батареї та зараз рухається до Місяця. 21 листопада космічний корабель виконає проліт супутника, який дозволить йому перейти на віддалену ретроградну орбіту. Orion проведе на ній шість днів, після чого здійснить нову серію маневрів, які забезпечать повернення на Землю. Якщо все пройде за планом, капсула корабля приводниться в Тихому океані 11 грудня.

З нагоди початку реалізації програми Artemis редакція The Universe Space Tech зробила добірку найефективніших знімків пуску SLS, зроблених різними астрофотографами. Вони наочно передають потужність надважкої ракети, що відправила до Місяця, перший з 1972 року, космічний корабель, здатний доставляти людей.

Ви також можете переглянути перші знімки Землі, зроблені камерами корабля Orion.