Мета Artemis III: отримане дивовижне деталізоване фото південного полюса Місяця

Південний полюс Місяця завжди залишався однією із загадкових та важливих точок в історії дослідження космосу. Новітнім досягненням стала подія, яка вразила всіх — композитне зображення південного полюса Місяця, представлене National Geographic спільно з NASA. Ця унікальна фотографія створена на основі знімків, зроблених із двох різних камер на орбіті навколо Місяця.

Мозаїка, створена Lunar Reconnaissance Orbiter і ShadowCam
Мозаїка, створена Lunar Reconnaissance Orbiter і ShadowCam. Авторство зображення: NASA, Корейський аерокосмічний науково-дослідний інститут, Університет штату Аризона

Щоб отримати це зображення, були використані світлини, зроблені двома камерами: Lunar Reconnaissance Orbiter Camera (LROC), встановленою на апараті NASA Lunar Reconnaissance Orbiter, та ShadowCam — на апараті Korea Pathfinder Lunar Orbiter Корейського аерокосмічного інституту досліджень. Це стало можливим завдяки співпраці між NASA та міжнародними партнерами.

Дивовижні можливості NASA ShadowCam

Однією з ключових особливостей цього композитного зображення є висока роздільна здатність і деталізація. Нова камера ShadowCam, фінансована NASA, виявилася у 200 разів чутливішою до світла, ніж попередні. Це дозволило отримати зображення південного полюса Місяця з неймовірною якістю та точністю.

Ця подія має особливе значення в контексті майбутніх космічних місій. На знімку також представлена топографічна карта південного полюса Місяця, де виділені потенційні місця для посадки майбутньої місії Artemis III. Ця місія стане важливим кроком у дослідженні нашого супутника та має амбіційну мету висадити людей на Місяці вперше за пів століття.

Міжнародний інтерес до загадкової області

Варто зазначити, що інтерес до Місяця не згасає, інші країни також активно досліджують можливість висадки своїх місій на південному полюсі Місяця. Недавня місія Індії «Чандраян-3» була великим досягненням, коли вперше в історії космічний апарат висадився біля південного полюса Місяця. Разом зі США та Китаєм, Індія тепер займається активним вивченням цієї загадкової області.

Таким чином, південний полюс Місяця залишається об’єктом великого інтересу для всього світу. Події останніх років вказують на те, що майбутнє космічних досліджень Місяця обіцяє бути захопливим та плідним.

Раніше ми повідомляли про те, що NASA готується відкласти повернення людей на Місяць.