Curiosity знайшов на Марсі камінь у формі качки: фото

Марсоходи все ще не знайшли доказів існування мікробів на Марсі, не кажучи вже про тварин. Але ровери знаходили багато каменів, які нагадують нам істот із Землі. Остання знахідка Curiosity повеселила підписників Twitter, де обробник зображень NASA Андреа Лак виклав свіже фото кумедного каменя, що зовні схожий на качку.

Камінь на Марсі у формі качки
Камінь на Марсі у формі качки. Фото: NASA

Марсохід зробив цей знімок скелі наприкінці жовтня 2022 року за допомогою вбудованої камери. Curiosity зазнімкував камінь під ідеальним кутом, саме тому він нагадує нам качку, яка ніби плаває у воді та озирається. На жаль, марсіанська качка не проходить класичний тест «якщо вона ходить як качка, говорить як качка, то вона і є качка», бо вона не ходить, не розмовляє і не плаває, а просто сидить там, граючи з нашою уявою — це ще один цікавий приклад парейдолії.

Curiosity
Камінь у формі качки (у правому верхньому куті) на поверхні Марса, який зняв ровер Curiosity. Фото: NASA

Curiosity був зайнятий дослідженням неймовірно мальовничого району кратера Гейл, повного диких і чудових утворень. Вчених цікавлять виявлені там солоні мінерали й те, що вони розповідають про історію води на планеті. Марсохід шукає ознаки органічних молекул, щоб дізнатися, чи міг колись Марс бути придатним для життя.

Марсохід перебуває у кратері Гейла з 2012 року. Ровер досліджує нижню частину гори Шарп, масивної центральної вершини всередині кратера. Тут можна побачити кілька приголомшливих скельних утворень — від крихітних «шипів» до природної ніші, яку багато хто вважає схожою на дверний отвір.

Раніше ми повідомляли про те, як у колесі марсохода Curiosity застряг камінь.