Curiosity зустрівся зі схожим на емодзі веселим валуном: фото

Днями марсохід Curiosity під час перевірки скель помітив великий валун, який мав дуже цікаву форму. Шматок скелі за розміром виявився приблизно як сам ровер, який теж можна порівняти з невеликим позашляховиком. Космічний дослідник Джейсон Мейджор склав одне фото із трьох різних зображень марсохода, зроблених 15 липня, щоб краще роздивитись скелю.

Валун на Марсі із цікавою формою
Марсіанський валун цікавої форми. Фото: NASA/JPL-Caltech

Форма валуна трохи збентежила користувачів Twitter, які врешті припустили, що він схожий на відоме емодзі Pile of Poo (????). Команда марсохода назвала скелю Ilha Novo Destino на честь острова в Бразилії. Планетарна геологиня USGS Лорен Едгар написала в оновленому звіті про місію минулого тижня, що подібні валуни можуть допомогти нам зрозуміти стратиграфію планети.

Планетарний геолог Астер Коварт висвітлив кілька зображень витягнутої роботизованої руки Curiosity, яка наблизилася до валуна, а також те, що він побачив за допомогою камери Mars Hand Lens Imager. Серія зображень з Марса показує, як команда Curiosity здатна коригувати плани на льоту, щоб досліджувати цікаві деталі дорогою.

Валун на Марсі, знятий із іншого ракурсу
Валун на Марсі, знятий з іншого ракурсу. Фото: NASA/JPL-Caltech

Наразі марсохід перебуває у кратері Гейла з 2012 року. Одна з його цілей — дізнатися, чи могла ця область Марса бути придатною для життя мікробів у далекому минулому. Ровер досліджує нижню частину гори Шарп, масивної центральної вершини всередині кратера. Тут можна побачити кілька приголомшливих скельних утворень — від крихітних «шипів» до природної ніші, яку багато хто вважає схожою на дверний отвір. Тепер до цікавих об’єктів на поверхні планети додався веселий валун.

Нагадаємо, що раніше гострі скелі на Марсі порушили плани Curiosity.