Битва за Марс: датований третій сезон серіалу For All Mankind

Битва за право підкорити Марс розпочнеться наступного місяця з поверненням визнаного критиками серіалу For All Mankind («Заради всього людства») від Sony Pictures Television, який виходить ексклюзивно в Apple TV Plus.

Серіал розповідає про альтернативну космічну історію, в якій США програли СРСР космічні перегони, й першою на Місяці висадилася радянська людина. Щоб довести свою технологічну перевагу, NASA вирішила першими заснувати на супутнику Землі колонію, але це вилилося у жорстоке протистояння американців зі своїм головним ворогом холодної війни. Попри фантастичний псевдоісторичний сюжет, серіал приділяє величезну увагу деталям, щоб усе здавалося реалістичним: жодних звуків у космосі, реальні моделі космічних кораблів, враховується вплив температури, гравітації та навіть сонячної радіації.

Постер серіалу For All Mankind

Перші два сезони відбувалися в період із 1969 по 1980-ті роки. Третій же стрибає вперед майже на 10 років — на початок 1990-х, коли вся увага та науковий прогрес спрямований на те, щоб якнайшвидше досягти Червоної планети. У цьому сезоні Марс стає новим рубежем у космічному змаганні, але не лише для протиборчих націй, у перегони вступають приватні космічні компанії.

Мало хто знає, що насправді перший успішний комерційний космічний запуск був здійснений у 1982-му, за 38 років до відправлення SpaceX перших астронавтів у приватний космічний орбітальний політ. SpaceX наразі реалізує власні плани щодо відправлення людей на Марс за допомогою свого космічного корабля Starship, який все ще перебуває в розробці.

Кадр із серіалу For All Mankind

Що характерно, трейлер дражнить шанувальників серіалу For All Mankind тим, хто ж буде першим на Марсі. Причому висадка на Червоній планеті — це не кінець, на першопрохідців чекає безліч випробувань з виживання у суворому світі, в якому пошук води буде першочерговим завданням.

У третьому сезоні «Заради всього людства», який дебютує 10 червня, повернуться актори Шантель Ван Сантен (Карен Болдуїн), Соня Волгер (Моллі Кобб), Сінті Ву (Келлі Болдуїн), Кейсі Джонсон (Денні Джонс) та Корал Пенья (Алейда). Кожна нова серія виходитиме щоп’ятниці аж до 12 серпня 2022 року.

Раніше ми розповідали, чи буде продовження комедійного серіалу Space Force.