США визначили Місяць як можливе місце військового протистояння

Космічні війська США заявляють, що Місяць може стати ареною для військового протистояння. У майбутньому можливе розміщення на ньому охоронців. У якості можливого супротивника називається Китай.

Космічні війська США розглядають Місяць як місце протистояння
Космічні війська США розглядають Місяць як місце протистояння. Джерело: www.intelligentliving.co

Місяць як ключова територія для Космічних військ

Космічні війська Сполучених Штатів говорять, що готуються виконувати свої завдання поблизу Місяця. У міру того, як NASA буде реалізовувати свої плани щодо мирного освоєння нашого супутника, військові збираються працювати над безпекою. Для цього вони можуть розмістити на місячних орбітах свої об’єкти.

Угода про космос 1967 року забороняє розміщення на Місяці військових об’єктів. Тому переважно це можуть бути супутники спостереження та відстежування. Задача ця для Космічних військ не така проста, як може здатися. Усі наявні системи призначені для використання на земних орбітах. Тому доведеться адаптувати їх до великих відстаней до центру керування та нових орбіт.

Разом із тим командувач Космічними військами Джон Реймонд вже назвав Місяць «ключовою територією» і натякнув, що об’єкти на його поверхні залишатимуться науковими, але на них можуть розмістити охоронців. Поки що поточних планів їхнього відправлення на Місяць немає. Але і проблеми з проходженням підготовки астронавтів для військових теж немає.

Місячні перегони з Китаєм

Цивільний керівник Космічних військ, їхній секретар Френк Кендалл заявив, що наразі його відомство не має якихось конкретних планів щодо військової присутності на Місяці. Однак Конгрес США вже заклав у бюджет дві військові навколомісячні програми. Їхня загальна вартість становить 131 млн доларів.

Головним супротивником на Місяці США бачать не росію, яка останнім часом активно погрожує початком війни на орбіті, а Китай. Саме у Піднебесної достатньо ресурсів для життєздатних місій до природного супутника.

Тривалий час люди були впевнені, що збройне протистояння у космосі залишилося в минулому. Однак ще за кілька місяців до початку російсько-української війни загроза застосування зброї на орбіті знову стала реальністю. І США змушені на це реагувати.