Астронавти з орбіти зняли неймовірне фото пуску ракети до МКС

Космос може бути поетичним, а іноді ця поезія буває візуальною. Пуск ракети «Союз 2.1а» 21 вересня 2022 року утворив неймовірно красивий шлейф в атмосфері Землі, коли його спостерігали астронавти з МКС під дуже гострим кутом.

Запуск ракети
Пуск ракети 21 вересня 2022 року знятий з борту МКС. Фото: Саманта Крістофоретті

Зазнімкувала чудовий шлейф астронавтка Європейського космічного агентства Саманта Крістофоретті, яка наразі перебуває на борту Міжнародної космічної станції з квітня у межах місії Crew-4. «Ми мали неймовірний вид на пуск ракети!» — так прокоментувала свій знімок Крістофоретті у Twitter разом із двома світлинами, зробленими зі станції.

Під час польоту екіпаж космічного корабля «Союз МС-22» складали астронавт NASA Френк Рубіо та космонавти «Роскосмосу» Сергій Прокоп’єв та Дмитро Петелін. Космічний корабель з екіпажем безпечно пристикувався до МКС. Усі вони проведуть на орбіті Землі наступні шість місяців.

Політ відбувся попри те, що відносини США з росією стали дуже напруженими через її агресивне вторгнення в Україну. Розмовляючи з журналістами минулого місяця, Рубіо сказав, що, незважаючи на міжнародну напруженість, спричинену війною росії з Україною, він не помітив жодних проблем у спілкуванні з російськими колегами.

Але не всі поділяють думку Рубіо. Астронавт у відставці Скотт Келлі недавно висловився, що американська аерокосмічна адміністрація більше не співпрацюватиме з росією над новими космічними проєктами, поки при владі буде чинний президент країни-агресорки. Також Келлі поділився одкровенням деяких російських колег, які підтримують дії своєї країни щодо України, що дуже обурило астронавта. Навіть більше, на початку війни астронавт відмовився від російської медалі «За заслуги в освоєнні космосу», яку йому вручив Дмитро Медведєв 2011 року.

Раніше ми повідомляли про те, як видовищний старт Falcon 9 відвернув увагу глядачів від провалу ракети SLS.

За матеріалами CNET