NASA створила онлайн-інструмент для відстежування місії Artemis I у реальному часі

За кілька днів до запуску довгоочікуваної місячної місії NASA Artemis I аерокосмічна адміністрація продемонструвала, як кожен може відстежувати політ космічного корабля Orion у режимі реального часу впродовж його 42-денної подорожі. Після запуску на надзвичайно потужній ракеті NASA Space Launch System (SLS) із Космічного центру Кеннеді у Флориді 29 серпня космічний корабель Orion пролетить майже 400 тисяч км до Місяця, щоб наблизитись лише до 100 км від його поверхні.

Веб-сайт Artemis Real-time Orbit (AROW) для відстежування місцезнаходження Orion онлайн
Вебсайт Artemis Real-time Orbit (AROW) для відстежування місцеперебування Orion онлайн. Фото: AROW

Після майже тижневого обертання навколо Місяця Orion повернеться на Землю, а потім сяде біля узбережжя Баха, Каліфорнія, наприкінці епічної місії завдовжки майже 2 млн км. Усвідомлюючи, що багато шанувальників космосу будуть зацікавлені в отриманні доступу до останніх оновлень місії Artemis I, NASA запустить вебсайт Artemis Real-time Orbit (AROW) для відстежування прогресу місії у реальному часі. Сайт AROW пропонуватиме зображення та дані, які дозволять точно визначити, де перебуває Orion, і відстежувати його відстань від Землі, від Місяця, тривалість місії та інші параметри.

NASA заявила, що також зробить дані про місцеперебування Orion публічними для художників і творчих людей, які захочуть створити власний додаток для відстеження, візуалізації даних або будь-чого іншого, що вони собі уявляють. В адміністрації додали, що хоча AROW був розроблений для майбутніх місій Artemis, він може використовувати ту ж технологію, щоб запропонувати візуалізацію інших космічних місій у майбутньому.

AROW запрацює на вебсайті NASA за день до запуску Artemis I 28 серпня та в обліковому записі @NASA_Orion у Twitter.

Раніше ми повідомляли про те, як разом з Orion NASA запустить зонд із «життям» у глибокий космос.