Zodiac Stargazer: концепт електромобіля із вбудованим телескопом

Дизайнер Хюнсік Мун створив найдивнішу концепцією електромобіля під назвою Zodiac Stargazer. За задумом автора, астрономічний телескоп на колесах може розмістити до двох пасажирів. Сам телескоп здатний обертатися, надаючи можливість обом милуватися надзвичайною панорамою неба.

Zodiac Stargazer
Zodiac Stargazer бачення мобільного астрономічного телескопа для двох. Авторство: Хюнсік Мун

Це не справжній транспортний засіб, а дослідницький дизайнерський концепт, який Мун створив, захищаючи ступінь магістра на факультеті транспортного дизайну в Hochschule Pforzheim у Німеччині. Мун бачить у своєму телескопі на колесах спосіб поширити астрономію для мас. Такий електромобіль можна було б орендувати увечері та вирушити у нічну романтичну подорож для спостереження за небом далеко за містом.

Zodiac Stargazer

Що найцікавіше, для споглядання неба дизайнер пропонує залазити усередину Zodiac Stargazer, коли той перебуває у горизонтальному положенні. Потім корпус повертається на 90 градусів, труба телескопа витягується, дозволяючи «розумній лінзі» сфокусувати нічне небо.

Усередині Zodiac Stargazer

Тут, звичайно, є деякі проблеми. Цей об’єктив справді має бути «розумним». На вигляд розміщення усередині телескопа досить тісне, а панорамна лінза лише трохи наближає небо та навряд чи зможе детально відобразити Місяць так, щоб можна було б розгледіти кратери на поверхні.

Zodiac Stargazer. Авторство: Хюнсік Мун

Але загалом цей проєкт цікавий. Хоча б для того, щоб більше людей могли відволіктися від шаленого ритму життя, ненадовго зупинитись та подивитись у небо на зорі, осягнувши увесь масштаб і багатство Всесвіту за межами нашого крихкого «блакитного мармуру».

Нагадаємо, що в Індії працює найбільший телескоп із рідким дзеркалом.

За матеріалами Behance